Sony Ericsson C702 något att köpa?

Bjork OEM <3
4 juli 2008 · 6 957 Inlägg

Pappi skrev:

Bjork skrev:

Pappi skrev:
Har en C702 som är ca 3 veckor gammal och redan fått en del problem med den, mobilen kan haka upp sig ibland sedan så startar den om sig väldigt ofta vilket är otroligt irriterande sen så är knapparna inte dom bästa, är ganska så besviken. Ska skicka den till mobilakuten förhoppningsvis så lagar dom den smile

Min har samma symptom att den stänger av sig, de vibrerar till sen så e den svart, rätt
va de så hoppar den igång tongue Har dock inte hänt på en vecka nu..*peppar peppar* tongue

Haha lät inte heller vidare för din del, tråkigt med att en så ny mobil ska krångla. Ja precis min har samma symptom som din, jasså vad skönt då, min har stängt av sig två gånger minst idag, ska skicka tillbaka den och hoppas det fixar sig snabbt då jag också köpte den på Tele2 sen så jobbar jag även där tongue

Ska ringa till tele 2 imorrn å prata med dom, tror inte vi e dom enda drabbade.. tongue

OEM <3
Urkas Kräsen grafiker
4 juli 2008 · 1 775 Inlägg

Tjacka iPhone istället om ni har råd med felias härliga priser. wink

Whine whine!
LIVINL0UD
4 juli 2008 · 1 582 Inlägg

Bjork skrev:

Pappi skrev:

Bjork skrev:

Min har samma symptom att den stänger av sig, de vibrerar till sen så e den svart, rätt
va de så hoppar den igång tongue Har dock inte hänt på en vecka nu..*peppar peppar* tongue

Haha lät inte heller vidare för din del, tråkigt med att en så ny mobil ska krångla. Ja precis min har samma symptom som din, jasså vad skönt då, min har stängt av sig två gånger minst idag, ska skicka tillbaka den och hoppas det fixar sig snabbt då jag också köpte den på Tele2 sen så jobbar jag även där tongue

Ska ringa till tele 2 imorrn å prata med dom, tror inte vi e dom enda drabbade.. tongue

Hur gick samtalet till Tele2 då?, du kom inte till mig tyvärr annars kanske vi kunde gjort någon bra deal big_smile

Bjork OEM <3
6 juli 2008 · 6 957 Inlägg

Pappi skrev:

Bjork skrev:

Pappi skrev:

Haha lät inte heller vidare för din del, tråkigt med att en så ny mobil ska krångla. Ja precis min har samma symptom som din, jasså vad skönt då, min har stängt av sig två gånger minst idag, ska skicka tillbaka den och hoppas det fixar sig snabbt då jag också köpte den på Tele2 sen så jobbar jag även där tongue

Ska ringa till tele 2 imorrn å prata med dom, tror inte vi e dom enda drabbade.. tongue

Hur gick samtalet till Tele2 då?, du kom inte till mig tyvärr annars kanske vi kunde gjort någon bra deal big_smile

Fan ja hann ju inte, så imorgon när semestern äntligen börjar så ska de ringas tongue

OEM <3
FireTraXX DFFL
6 juli 2008 · 9 020 Inlägg

Urkas skrev:
Tjacka iPhone istället om ni har råd med felias härliga priser. wink

Eller så gör man som jag, ber min bror att ta hem en för 300 dollar när han ska till Miami i Augusti. big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
_jorqvist_
6 juli 2008 · 40 Inlägg

har hat min i ca 1v nu och e hel nöjd me den.. lite jobbigt när det ringer för det e lätt att man kommer åt svarsknappen i fickan när du ska ta upp  den..

Volvo s60 (2003)
lindell90
6 september 2008 · 876 Inlägg

får nog ta å lyfta den här tråden. ska nog köpa en sån här eller C902. Men va innebär aGPS? är det som en vanlig GPS eller är det en enklare sak?

Mvh Emil

newBadboy
8 september 2008 · 340 Inlägg

agps = assisted gps. det innebär att den även tar hjälp av gsm nätet för att hitta sin position om sateliterna är svaga. Detta ska innebära att den låser positionen snabbar.

I verkligheten ska man inte jämf en mobilgps med en riktig. De är några år efter på alla sätt. Man kan ha den som komplement i sitt vardagliga liv. Men man ska def ha en riktig om man ex jobbar som yrkeschaffis.

golf88
8 september 2008 · 956 Inlägg

på tal om c702 så är det nog en av de sämsta telefonerna som gjorts..ur dålig, har bara problem
väckarklockan ringer inte alltid.,stänger av sig själv,seg kamera.

eldus veldus
Audi A6 (2017)
MulleTurbo1990
8 september 2008 · 143 Inlägg

En polare har en sånn Telefon, den bara klyddar hela tiden.. Precis som min, fast det är en K850i.. K750i va riktigt najs smile den höll i ur och skur smile

Den som ingen Turbo har, Han får åka utan bar..
Volvo 740 GLT "Farfars pärla" (1989)
BMW M3 Cab (2002)
lindell90
9 september 2008 · 876 Inlägg

newBadboy skrev:
agps = assisted gps. det innebär att den även tar hjälp av gsm nätet för att hitta sin position om sateliterna är svaga. Detta ska innebära att den låser positionen snabbar.

I verkligheten ska man inte jämf en mobilgps med en riktig. De är några år efter på alla sätt. Man kan ha den som komplement i sitt vardagliga liv. Men man ska def ha en riktig om man ex jobbar som yrkeschaffis.

okey, det låter ju ganska vettigt big_smile

Bjork OEM <3
9 september 2008 · 6 957 Inlägg

golf88 skrev:
på tal om c702 så är det nog en av de sämsta telefonerna som gjorts..ur dålig, har bara problem
väckarklockan ringer inte alltid.,stänger av sig själv,seg kamera.

Vrf inte få de fixat, de e ju ett mjukvarufel.
Prövat att uppdatera den?

OEM <3
P_Jonsson
9 september 2008 · 104 Inlägg

C702 är en bra telefon, problemet är att folk som sagt inte uppdaterar sina telefoner.
Det är inte konstigare än att ni uppdaterar erat windows på datorn.

Den nya mjukvaran löser många problem som t.ex. stänger av sig, kopplar ner samtal, bättre batteri tid osv.

Kanelbullen
9 september 2008 · 1 722 Inlägg

Nu när jag har uppdaterat min c702 så fungerar den igen klockrent tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang