bmw crash

AudiFors
5 juli 2008 · 906 Inlägg

Synd han inte blev av med både armar och ben så hade vi sluppit en sådan idiot på vägarna:)

=)
krixx81
5 juli 2008 · 26 Inlägg

dahboy skrev:

krixx81 skrev:

dahboy skrev:
vad hade hänt om det suttit en barnvagn klämd mellan bilen och trädet..?

som tur va så kommer gångbanan efter trädet å sen hände de mitt i natten tror nog alla småbarn är hemma å sover då eller?

Ja.. Men jag skrev "tänk om"..

titta noga på va du skrev nu "tänk om" skrev du int alls:) men nog om de nu tur att de gick så bra som de gick

dahboy
6 juli 2008 · 1 002 Inlägg

krixx81 skrev:

dahboy skrev:

krixx81 skrev:

som tur va så kommer gångbanan efter trädet å sen hände de mitt i natten tror nog alla småbarn är hemma å sover då eller?

Ja.. Men jag skrev "tänk om"..

titta noga på va du skrev nu "tänk om" skrev du int alls:) men nog om de nu tur att de gick så bra som de gick

hehe.. nej, det gjorde jag visst inte du.. men jag tänkte..tongue

...
melodic_death_metal
6 juli 2008 · 622 Inlägg

FireTraXX skrev:

Toffe10 skrev:

FireTraXX skrev:

1. Stor bokstav i första ordet i varje mening.
2. Punkt, utropstecken eller frågetecken i slutet på varje mening beroende på hur den är utformad.
3. Vad betyder "dej"?
4. Hur gör man när man ska "laga" sig dit?

3. Ett annat ord för DIG.
4. Man lyfter på sin röv och sätter enna foten framför den andra i tur o ordning, även kallat GÅ. Detta är ett sätt som man transporterar sig med utan att ha hjälp av någon utomstående kraft källa.

Talspråk är väl mer rätt än "ett annat ord"?
Så när man GÅR så LAGAR man alltså?
Nästa gång pappa ber mig laga nånting så är det då helt ok för mig att helt enkelt promenera hemifrån?

hahahahahhahaha big_smile. dagens skratt big_smile

krixx81
6 juli 2008 · 26 Inlägg

mickinho skrev:

FireTraXX skrev:

Toffe10 skrev:

3. Ett annat ord för DIG.
4. Man lyfter på sin röv och sätter enna foten framför den andra i tur o ordning, även kallat GÅ. Detta är ett sätt som man transporterar sig med utan att ha hjälp av någon utomstående kraft källa.

Talspråk är väl mer rätt än "ett annat ord"?
Så när man GÅR så LAGAR man alltså?
Nästa gång pappa ber mig laga nånting så är det då helt ok för mig att helt enkelt promenera hemifrån?

hahahahahhahaha big_smile. dagens skratt big_smile

man måst ju roa svenskarna lite iaf haha

xXchamXx94 Studerande
6 juli 2008 · 727 Inlägg

herregud, bilen är ju nästan itur. tur iaf.

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
niclas_swe bitter besserwisser
6 juli 2008 · 644 Inlägg

740Fors skrev:
Synd han inte blev av med både armar och ben så hade vi sluppit en sådan idiot på vägarna:)

då kan han ägna sig åt riverdance.. vet inte så många andra danser man utöva utan armar..
sorry för ot men flöt iväg lite i tankarna..

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
mulleri
6 juli 2008 · 508 Inlägg

att folk kör onykta på den kobben är ju inget nytt...

tobee
6 juli 2008 · 735 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
Att bli förlamad från midjan och neråt kunde väl vara passande straff för en sån idiot.

Köra full och sen dessutom så in i helvetes fort, vissa borde fan inte få gå näre en bil bara.


Och att dessutom ens våga tänka tanken på att trimma bilen, nej någon måtta får det ju vara!

wink

Hehe och du kör aldrig över 110kmh med din otrimmade saab med över 300 kusar ? wink

Vette fan om det gick SÅ fort egentligen. E30n är ju inte direkt stark vid a-stolpen. 70-80 in i trä't kanske. Kommer ni ihåg den röda E46an som klövs mitt itu för någon månad sen. Där gick det in i helvetes fort!!

Toffe10 Lastbils Mekaniker
6 juli 2008 · 357 Inlägg

Dom säger att de gick 130-140 när den la iväg för han.....

krixx81
6 juli 2008 · 26 Inlägg

jag tror de gick 100 ungefär.. han ha ju fått några returer så näe han lekte

krixx81
6 juli 2008 · 26 Inlägg

tobee skrev:

TBOC_Razor skrev:
Att bli förlamad från midjan och neråt kunde väl vara passande straff för en sån idiot.

Köra full och sen dessutom så in i helvetes fort, vissa borde fan inte få gå näre en bil bara.


Och att dessutom ens våga tänka tanken på att trimma bilen, nej någon måtta får det ju vara!

wink

Hehe och du kör aldrig över 110kmh med din otrimmade saab med över 300 kusar ? wink

Vette fan om det gick SÅ fort egentligen. E30n är ju inte direkt stark vid a-stolpen. 70-80 in i trä't kanske. Kommer ni ihåg den röda E46an som klövs mitt itu för någon månad sen. Där gick det in i helvetes fort!!

var i sve hände de me e46an..
kommer ihåg för flera år sen då en gammal mazda klövs i mitten då gick de mellan 130 å 180 dom vet int riktigt ännu så

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang