värdera Ford probe

rough_boy
5 juli 2008 · 811 Inlägg

Vad ska jag bjuda på den här bilen? http://www.blocket.se/vi/16737189.htm?ca=19_s

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Losgard
5 juli 2008 · 1 688 Inlägg

Med 23486.6 mil på mätarn
saknar en alufälg
trasig list på dörren
trasig sidoruta förarplats
bucklig dörr förarsida samt att den varit inblandad i en olycka nyligen.
Dock besiktigad med godkänt resultat i maj. Ett stort minus att det är en import.

0-2000kr kanske?

Senast redigerat av Losgard (5 juli 2008)

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Audi S2 89Q (1994)
Volvo V70 (2012)
Johnson
5 juli 2008 · 613 Inlägg

Svårt att säga när man inte vet hur skadad den är?
Är det bara dörren? Eller har tröskel och tak tagit skada med?

Rover Mini (1991)
Austin Mini 1000 "Fars bil" (1972)
Ford Mondeo (2010)
rough_boy
5 juli 2008 · 811 Inlägg

okej  har ni tips på någon annan bil i 0-7000  kronors klassen  mellan 1993-1999?  hellst inte volvo å gärna rostfri?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
rough_boy
5 juli 2008 · 811 Inlägg

FCB skrev:
Jag skulle inte betala en krona för den bilen men upp till dig själv om du vill köpa huvudvärk varsågod o betala 1000 till max 2000kr smile

vet du om det är dyrt med en ny dörr + ruta?  nej igentligen skulle väl inte jag heller betala mer än 2000 för den men då säljer han den säkert inte å jag vill ju ha den

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
rough_boy
7 juli 2008 · 811 Inlägg

dåren vill ha 12 000 för den  säger att den e värd 25 000

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Jansson-
7 juli 2008 · 113 Inlägg

haha knappast han får 12 haha jag gav 16 för min något frächare! :p

men probar är för övrigt ricktigt rolig bil tycker klart du ska skaffa dig en med v6a!tongue

Wille
Ford Mondeo (2001)
rough_boy
7 juli 2008 · 811 Inlägg

FORD-PROBE skrev:
haha knappast han får 12 haha jag gav 16 för min något frächare! :p

men probar är för övrigt ricktigt rolig bil tycker klart du ska skaffa dig en med v6a!tongue

http://www.blocket.se/vi/16944698.htm?ca=19_s

annars funderar jag på den här samma årsmodell typ samma utseende  vet du om dom e bra?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Muttley
7 juli 2008 ·

rough_boy skrev:

FORD-PROBE skrev:
haha knappast han får 12 haha jag gav 16 för min något frächare! :p

men probar är för övrigt ricktigt rolig bil tycker klart du ska skaffa dig en med v6a!tongue

http://www.blocket.se/vi/16944698.htm?ca=19_s

annars funderar jag på den här samma årsmodell typ samma utseende  vet du om dom e bra?

är du stor till kroppen? skit i de då smile sitter som en kråka, rejält trånga bilar wink

good_year
7 juli 2008 · 755 Inlägg

den sista var snyggare och inte helt fuckt up

-Mackan- Fire And Silk
7 juli 2008 · 2 254 Inlägg

frågan om den sissta har varit så snällt körd....

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Jansson-
7 juli 2008 · 113 Inlägg

vet ej aldrig studerat bilen. big_smile

Wille
Ford Mondeo (2001)
rough_boy
7 juli 2008 · 811 Inlägg

tkd_rille skrev:

rough_boy skrev:

FORD-PROBE skrev:
haha knappast han får 12 haha jag gav 16 för min något frächare! :p

men probar är för övrigt ricktigt rolig bil tycker klart du ska skaffa dig en med v6a!tongue

http://www.blocket.se/vi/16944698.htm?ca=19_s

annars funderar jag på den här samma årsmodell typ samma utseende  vet du om dom e bra?

är du stor till kroppen? skit i de då smile sitter som en kråka, rejält trånga bilar wink

Nej jag e liten som en fluga så det spelar ingen roll:)

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
alex_side Neerd
7 juli 2008 · 1 596 Inlägg

som FORD PROBE sa så är probe riktigt roliga bilar men den så inte ut att vara ngt att satsa på faktist... hade själv en probe innan och det var het klart en rolig bil..lätt o skruva med o allt:)

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Muttley
7 juli 2008 ·

rough_boy skrev:

tkd_rille skrev:

rough_boy skrev:

http://www.blocket.se/vi/16944698.htm?ca=19_s

annars funderar jag på den här samma årsmodell typ samma utseende  vet du om dom e bra?

är du stor till kroppen? skit i de då smile sitter som en kråka, rejält trånga bilar wink

Nej jag e liten som en fluga så det spelar ingen roll:)

okej då kan du nog trivas i de ultratrånga utrymmet smile, bra bil att köra men de är väl rätt känsliga för rost tror jag.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang