Angående: Tjörnbrons Träffen, Fredagar på ojämna veckor framöver!

loudness
9 juli 2008 · 4 554 Inlägg

la in datum och tid i rubriken får se om de blir några, många e antagligen redan på g till norge så, men hoppas på fint väder och fler än 3 haha

Squadron
9 juli 2008 · 1 833 Inlägg

Inte helt omöjligt att man kan titta förbi, tror tjejen slutar 18 ochvi skall till orust, bör då vara vid tjörn kl 18:30. big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Squadron
9 juli 2008 · 1 833 Inlägg

Det är ju blackrace i GBG på kvällen också big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Gendich
9 juli 2008 · 287 Inlägg

men vi syns på utsiktsplatsen 18:30 gör inget om någon kommer tidigare eller senare=)

BMW 116i (2006)
loudness
9 juli 2008 · 4 554 Inlägg

Squadron skrev:
Inte helt omöjligt att man kan titta förbi, tror tjejen slutar 18 ochvi skall till orust, bör då vara vid tjörn kl 18:30. big_smile

hmm efterfest i din sjöbod?

Squadron
10 juli 2008 · 1 833 Inlägg

loudness skrev:

Squadron skrev:
Inte helt omöjligt att man kan titta förbi, tror tjejen slutar 18 ochvi skall till orust, bör då vara vid tjörn kl 18:30. big_smile

hmm efterfest i din sjöbod?

hö hö ;D Den är nog full.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Gendich
10 juli 2008 · 287 Inlägg

satan ingen av e som råkar vara svetsare å har en svets hemma?smile köpte 2,5 tum idag tänkte slänga ihop det själv men glömde att aset sitter med gummiupphängning...aja i  värsta fall få jag köra med orginal i morgon kommer alla?

BMW 116i (2006)
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
10 juli 2008 · 963 Inlägg

Får se om jag hinner hämta bilen tills dess. Vågar inte anmäla mig än även om det skulle vara kul att träffa lite folk häromkring.

Braather (none)
10 juli 2008 · 1 725 Inlägg

Hoppas jag hinner dit. Åker ju till Smögen på fredag så det är ju fasen vägarna förbi smile

--Lev i går som det vore i morgon--
__JoCCe__
11 juli 2008 · 357 Inlägg

Ja kommer nog förbi en sväng ska lämna bilen i stenungssund för besiktning på kvällen smile

Heter de Lövena eller Löven??
Fridell/t5 Installatör
11 juli 2008 · 773 Inlägg

Tjena Tjena! hur ser de ut nu blir de ikväll elle? i så fall får man ju kika dit. å ja kommer sällan ensam hahah! ses där vid 18,30 i sånna fall!

"Ölen In, Böseblicken på"
Gendich
11 juli 2008 · 287 Inlägg

Fridell/t5 skrev:
Tjena Tjena! hur ser de ut nu blir de ikväll elle? i så fall får man ju kika dit. å ja kommer sällan ensam hahah! ses där vid 18,30 i sånna fall!

ok gött=) ju fler desto  bättre!

BMW 116i (2006)
Fridell/t5 Installatör
11 juli 2008 · 773 Inlägg

jajjemen alltid trevligt me nytt folk big_smile

"Ölen In, Böseblicken på"
Gendich
11 juli 2008 · 287 Inlägg

vilken lyckad träff=) det här får vi göra några fler gånger!! men säker som snuten sa"tänk på hastigheten!" smile svin kul va det iaf gött gäng. men jappsarna hade lite dålig stil=/

BMW 116i (2006)
__JoCCe__
11 juli 2008 · 357 Inlägg

Gendich skrev:
vilken lyckad träff=) det här får vi göra några fler gånger!! men säker som snuten sa"tänk på hastigheten!" smile svin kul va det iaf gött gäng. men jappsarna hade lite dålig stil=/

Äsch dom tror bara dom e nått tongue

Närå men ja skulle bara kolla läget o de va inte allt för mycke o kolla på så ja åkte vidare ut på Tjörn o lämna bilen där som sagt om de va mig o kompisen me mr2an ni syfta på smile

Heter de Lövena eller Löven??
Gendich
11 juli 2008 · 287 Inlägg

__JoCCe__ skrev:

Gendich skrev:
vilken lyckad träff=) det här får vi göra några fler gånger!! men säker som snuten sa"tänk på hastigheten!" smile svin kul va det iaf gött gäng. men jappsarna hade lite dålig stil=/

Äsch dom tror bara dom e nått tongue

Närå men ja skulle bara kolla läget o de va inte allt för mycke o kolla på så ja åkte vidare ut på Tjörn o lämna bilen där som sagt om de va mig o kompisen me mr2an ni syfta på smile

yeap stanna å säg hej nästa gång iaf=)

BMW 116i (2006)
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
11 juli 2008 · 963 Inlägg

Gendich skrev:
vilken lyckad träff=) det här får vi göra några fler gånger!! men säker som snuten sa"tänk på hastigheten!" smile svin kul va det iaf gött gäng. men jappsarna hade lite dålig stil=/

Haha, tycker de skällde på rätt bil iaf! Så går det när man kör prestandabil, då lämnar snuten en aldrig ifred! big_smile

__JoCCe__
11 juli 2008 · 357 Inlägg

Gendich skrev:

__JoCCe__ skrev:

Gendich skrev:
vilken lyckad träff=) det här får vi göra några fler gånger!! men säker som snuten sa"tänk på hastigheten!" smile svin kul va det iaf gött gäng. men jappsarna hade lite dålig stil=/

Äsch dom tror bara dom e nått tongue

Närå men ja skulle bara kolla läget o de va inte allt för mycke o kolla på så ja åkte vidare ut på Tjörn o lämna bilen där som sagt om de va mig o kompisen me mr2an ni syfta på smile

yeap stanna å säg hej nästa gång iaf=)

Lovar tongue

Heter de Lövena eller Löven??
Fridell/t5 Installatör
12 juli 2008 · 773 Inlägg

bra de tongue hehe jaa fan va de e gött å inte köra en orginal bil då bryr sig inte polisen heller hehe big_smile
men nu ska ja till norge å ja ska tänka på farten haha!!! en trevlig liten trätt fler sånna här! big_smile

"Ölen In, Böseblicken på"
Gendich
12 juli 2008 · 287 Inlägg

TCG skrev:

Gendich skrev:
vilken lyckad träff=) det här får vi göra några fler gånger!! men säker som snuten sa"tänk på hastigheten!" smile svin kul va det iaf gött gäng. men jappsarna hade lite dålig stil=/

Haha, tycker de skällde på rätt bil iaf! Så går det när man kör prestandabil, då lämnar snuten en aldrig ifred! big_smile

ja det e sant det e lite hemskt att köra en så snygg bil med så mycke prestandad:lol:

BMW 116i (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang