Rainbow på Liseberg störtat ner i marken!

Mackanol
18 juli 2008 · 2 079 Inlägg

Waho skrev:

tkd_rille skrev:

Emil skrev:
Nu har Lisebergstornet fastnat också...
Det går inte bra för Liseberg just nu haha. lol

men de har fastnat flera gånger ju :S de är ju inget farligt som händer om den råkar stanna.

Den kansker fastnar och sen.....välter tongue

och sen sprängs den samtidigt som godzilla äter upp tornet

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Waho Allmänt Jobbig
18 juli 2008 · 1 200 Inlägg

Mackanol skrev:

Waho skrev:

tkd_rille skrev:

men de har fastnat flera gånger ju :S de är ju inget farligt som händer om den råkar stanna.

Den kansker fastnar och sen.....välter tongue

och sen sprängs den samtidigt som godzilla äter upp tornet

Och militären kör kamakazie på gorillan med 5 Jas tongue Samtidigt översvämmas gbg pga av växthuseffekten. smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Dainty QueenBitch
19 juli 2008 · 536 Inlägg

Nu har liseberg faktiskt erkänt att dom har KASS SÄKERHET!...

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater
olkarlsson Licensierad debbatör.
19 juli 2008 · 205 Inlägg

Waho skrev:

Mackanol skrev:

Waho skrev:

Den kansker fastnar och sen.....välter tongue

och sen sprängs den samtidigt som godzilla äter upp tornet

Och militären kör kamakazie på gorillan med 5 Jas tongue Samtidigt översvämmas gbg pga av växthuseffekten. smile

Och då kommer massa hajar och äter upp allt som försöker leva! hmm

-Klart att jag är världens pessimist, då blir man ju alltid glatt överaskad
JohannaS
20 juli 2008 · 9 Inlägg

Bjork skrev:
De e väldigt äckligt sånt här, förra året så krångla ju "Uppswinget" rejält.
När vi va där så var halva den avspärrad fast man fortsatte ändå köra den så ordet
"money talks" stämmer jäkligt bra hmm

Ett ställe ja ALRDIG åker på de e Axels nöjesfält, höll ju fan på att bli ihjälslagen i "virvelvinden"
Där om nånstans är de ju brister

Oo Vilken tur att jag läste detta nu, har ju varit på Sjöbo marknad och åkt karuseller på Axels nöjesfält all the time. Åkte till och med "virvelvinden" ju. Detta måste jag skriva ner till nästa år så jag kommer ihåg det. hmm

Miklen
20 juli 2008 ·

Waho skrev:

Mackanol skrev:

Waho skrev:

Den kansker fastnar och sen.....välter tongue

och sen sprängs den samtidigt som godzilla äter upp tornet

Och militären kör kamakazie på gorillan med 5 Jas tongue Samtidigt översvämmas gbg pga av växthuseffekten. smile

Va kommer gorillan in i bilden ? tror godzilla hade ätit upp gorillan... big_smile

För övrigt.. Tråkigt när sånt här händer men det är ju ingen skillnad på detta mekaniska verk som allt annat som kan gå sönder.. broar går sönder, bussar trillar isär..flygplan ramlar ner..

Klart att underhåll är viktigt men det gäller ju allting, att det sen fuskas me d... ja fråga sas, dom kanske lånat ut personal te liseberg smile Är ju bara att konstatera att det tyvärr händer å man får vara glad att ingen omkom..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang