Roliga horoskåp! =) Vilket är du?

Braather (none)
20 juli 2008 · 1 725 Inlägg

Tjao!

Sitter på jobbet och såg två A4-papper som jag råka läsa. Det var någon kollega som hade printat ut någa grymt roliga horoskåp som jag tänkte dela med mig av smile

Lejonet (23/7-23/8)
Du ser dig själv som en född ledare. Andra ser dig som en idiot. De flesta lejon är bråkmakare. Du är fåfäng och tål inte kretik. Din arrogans är direkt vedervärdig. Lejon är tjuvaktiga slynor och får ut mer av onani än sex.

Jungfrun (24/8-22/9)
Du är den logiska typen och hatar oordning. Din pedantiska attityd gör dina vänner och arbetskamrater fysiskt sjuka. Du är kall och okänslig och somnar ofta när du knullar. Jungfrun blir bra bussförare och hallickar.

Vågen (23/9-23/10)
Du är den artistiska typen och har svårt att hantera verkligheten. Är du man så är du högst sannolikhet bög. Dina chanser till anställning och bra lön är lika med noll. De flesta kninnliga vågar är horor. Alla vågar dör av könssjukdomar.

Skorpion (24/10-22/11)
Du är väst av dom alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att klättra till toppen av karriärsstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade.

Skytten (23/11-21/12)
Du är optimistisk och entusiastisk. Du har en vårdslös tendens att blint lita till turen eftersom du är fullkommligt talanglös. Majoriteten av skyttar är fyllon. Du är en värdelös skit.

Stenbocken (22/12-20/1)
Du är konservativ och och rädd för att ta risker. Du är kort sagt en feg fjolla. Ingen stenbock har någonsin betytt något. Du borde ta livet av dig.

Vattumannen (21/1-18/2)
Du är uppfinningsrik och lutar åt progressivitet. Du ljuger mycket och ofta. Du upprepar samma misstag gång på gång eftersom du är korkad. Alla tycker att du är ett jäkla svin.

Fiskarna (19/2-20/3)
Du är en pijonär och tycker att de flesta männsiksor är skithuvud. Du är snabb att ge igen, otålig och full av goda råd. Det enda du gör är folk du möter förbannade. Du är snarstucken.

Väduren (21/3-20/4)
Du har livlig fantasi och tror ofta du är förföljd av Säpo eller PRO. Du har lite inflytande på dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har. Du saknar självförtroende och är en allmän nolla.

Oxen (21/4-21/5)
Du är praktisk och ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan. De flesta tycker du är envis och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist.

Tvillingarna (22/5-21/6)
Du är intelligent och snabbtänkt. Folk gillar dig eftersom du är bisexuell. Du tenderar att vänta dig för mycket tillbaka i förhållande till vad du ger. Det innebär att du är en snål jävel. Tvillingar är ökända för incest.

Kräftan (22/6-22/7)
Du är sympatisk och förstående när det gäller andras problem, vilket gör dig till en lättlurad sate. Du skjuter alltid upp saker. Det är därför du alltid kommer att gå på A-kassa och tära på samhället. Alla som sitter i fängelse är kräftor.


Vet inte om det är jag som är trött, men jag tyckte ändå det var roliga horoskåp big_smile
Fast inte lika kul då man är en Våg tongue
Gillar Stenbocken som fan big_smile

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--
evilaudio
20 juli 2008 · 16 195 Inlägg

HAHA..kul läsniing big_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Hee-Maan
20 juli 2008 · 3 113 Inlägg

HAHA.. jo själv är jag Oxe! dom va bra, men sanna? neej? tongue

Semper Fi
grim_reaper
20 juli 2008 · 125 Inlägg

ha ha. då sitter man o väntar på att man ska bli mördad då är skorpion

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit
CarpeDiem German Engineering
20 juli 2008 · 9 083 Inlägg

Jag ær lejon men ær de sanna? Absolut inte tongue

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Larsson_Power Saabvilde!
20 juli 2008 · 1 708 Inlägg

Bara så ni vet, ja är en värdelös skit! big_smile Är skytt wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Miklen
20 juli 2008 ·

Stämmer ju perfekt me mig..oxå skytt.. fast ja tillhör inte majoriteten av fyllon eftersom ja knappt aldrig dricker alls smile men för övrigt..javisst smile

PlumCrazy
20 juli 2008 · 881 Inlägg

Är det nå fel på incest? Jag e tvilling som stjärntecken big_smile lol

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
Opelmadness German cars, quality and beyond
20 juli 2008 · 8 197 Inlägg

Hahaha! Inget stämde ju, inte ens det stjärntecken jag är född i... wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
alexbenhard Hemlig Agent
20 juli 2008 · 1 115 Inlägg

Jag är tvilling men: "Det innebär att du är en snål jävel. Tvillingar är ökända för incest."
Tycker mer att jag borde vara Jungfru p.g.a.: "Du är den logiska typen och hatar oordning. Du är kall och okänslig och somnar ofta när du knullar."
Det stämmer in så bra!

xXchamXx94 Studerande
20 juli 2008 · 727 Inlägg

haha är Oxen, kul ;D

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
QVT Bilägare
20 juli 2008 · 60 Inlägg

allmän nolla - check
lite inflytande - check
avskydd - check

fan vilken bra vädur jag är! smile

Life's a bitch that complains about your socks...
Klorin_Elvis Fetast i stan !!
21 juli 2008 · 991 Inlägg

Haha jag är tydligen ett korkat jävla svin som ljuger en jävla massa   haha den va bra den tongue  smile

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Team-Adolfsson Gödseldräng
21 juli 2008 · 4 529 Inlägg

jag e jungrfun och inget stämde
förutom kall och okänslig ibland tongue

klarrre
21 juli 2008 · 502 Inlägg

Stenbocken (22/12-20/1)
Du är konservativ och och rädd för att ta risker. Du är kort sagt en feg fjolla. Ingen stenbock har någonsin betytt något. Du borde ta livet av dig.

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad
weian Concordia res parvae crescent
21 juli 2008 · 924 Inlägg

som åvanstående!

adjö då grymma värld!!! :-(

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
FjunFlas
21 juli 2008 · 88 Inlägg

haha man fick sig allt ett gott skratt:lol:

VolvoHanna
21 juli 2008 · 373 Inlägg

hm tja kåken nästa då.. Kräfta som man e.. big_smile

shogun
21 juli 2008 · 2 117 Inlägg

lol Precis samma resultat jag fick (kollar ut för att se om någon smyger omkring i buskarna) lol


QVT skrev:
allmän nolla - check
lite inflytande - check
avskydd - check

fan vilken bra vädur jag är! smile

Nissan 200SX "Shogun" (1989)
MrL Med lem
21 juli 2008 · 624 Inlägg

Jaha, då kanske man har en framtid som hallick tongue (Jungfru)

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang