Audi A4 Nytt Avgassystem

Rozh
22 juli 2008 · 46 Inlägg

Hii!

Jag är sugen på lite dovare motorljud och därför hade tänkt köpa nytt avgassystem men jag undrar om ni vet några bra dämpare man kan handla billigt men det ska inte låta högt, ungefär som milltek fast till A4 B5 1.8L EJ turbo. självklart ska det vara resonated.

sportluftfilter har jag haft men det är inget att ha.

så kan ni rekommendera några bra dämpare som låter härliga? 2½" - 3" borde räcka gott.

tack på förhand

Audi A4 Projekt ;)
Rozh
23 juli 2008 · 46 Inlägg

Jag har hittat sport avgassystem på mekonomen men är det något att ha? catback kostar 4500 men kan man köpa bara bakredämparen o få de sköna ljud? hur funkar japps dämparna med ljudinsats då? är det någon som har video klipp på det?

Audi A4 Projekt ;)
Visst
23 juli 2008 · 5 Inlägg

Vi är ute efter ungefär samma sak, men jag har bara fått svar om att sätta dit en japs

Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
23 juli 2008 · 270 Inlägg

Kör själv på ett catback som är inhandlat på mekonomen, ljudet blir lite dovare, och mottrycket bra mycket mindre då jag märkte att turbon kom mycket hårdare än innan men det behöver ju du inte bry dig om då du inte har nån turbo.

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang