Hjälp med att bränna film som är i .VOB

Tuffhaggman
23 juli 2008 · 864 Inlägg

Hej
"Köpte" en film från piratebay som kom i ett gäng .VOB-filer, går det att bränna ut det till något som går att spela upp i dvd-spelaren?

Alex

Tuffhaggman
23 juli 2008 · 864 Inlägg

Jag ber om ursäkt för att jag lyfter tråden med så kort varsel, det är bara det att jag har tänkt att se filmen snart o vill då ha reda på om det går att bränna ut den

Edit* felstavning

Senast redigerat av Tuffhaggman (23 juli 2008)

Skyline_GTR
23 juli 2008 · 306 Inlägg

Kör du nero? i så fall får du ta Dvd sen tar du DVD video och för över alla filerna där, sen är det bara att bränna. ha så kul med filmen smile

Explosiv_Tomte
23 juli 2008 · 195 Inlägg

Jag är inte säker, men du kan ju alltid prova att lägga filerna direkt på skivan och spela upp. Jag hyrde en film för ett tag sedan, när jag lade in den på datorn såg jag att filerna var i VOB-format, så det ska nog funka. smile
Vet dock inte om du måste bränna filerna, men jag tror det.

Senast redigerat av Explosiv_Tomte (23 juli 2008)

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?
DusanMandick Random Hero
23 juli 2008 · 4 047 Inlägg

haha på tpb får man inte ladda upp saker som inte e omgjorda till dvd,dvd-r, dvdrip xvid, osv tongue för då blir de lättare o veta vilka som ladda ner, nåt sånt skit tongue

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Tuffhaggman
23 juli 2008 · 864 Inlägg

Tackar för det. Jepp jag kör Nero, får prova att bränna ut dom som dom står då
Bara att  hoppas att antipiratbyrån inte kommer och hälsar på då..yikes

Senast redigerat av Tuffhaggman (23 juli 2008)

Skyline_GTR
23 juli 2008 · 306 Inlägg

gör så, men glöm inte att ta dvd video, sen lägger du allt i video_ts mappen. det funkar

-Mackan- Fire And Silk
23 juli 2008 · 2 254 Inlägg

google ''bränna vob filer''   lovar att det kommer upp ett svar.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Peter83
23 juli 2008 · 6 Inlägg

Om det är musik videos eller enstaka VOB filer så kör man Nero Vision till det(Nyaste versionen).
Funkar kalas till det

Urkas Kräsen grafiker
23 juli 2008 · 1 775 Inlägg

DusanMandick skrev:
haha på tpb får man inte ladda upp saker som inte e omgjorda till dvd,dvd-r, dvdrip xvid, osv tongue för då blir de lättare o veta vilka som ladda ner, nåt sånt skit tongue

Har dom ens regler där? Känns som vilket skräp som helst får leechas upp där. För övrigt är det nog iofs inte så passande att skriva om sånt här faktiskt.. tongue

Whine whine!
shogun
23 juli 2008 · 2 117 Inlägg

Har hört talas om att DVDFab gör om filerna till en *iso som sedan bränns med DVD Decrypter.
Fungerar visst klockrent. Det sägs vara bra att ha när man säkerhetskopierar sina filer smile

Senast redigerat av shogun (23 juli 2008)

Nissan 200SX "Shogun" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang