Tjejer på garaget.org?

civicbruden
17 mars 2006 · 70 Inlägg

Nathi skrev:
Grattis Sandra

Jag tog licens förra året.Kul att lära känna bilen och alla små knep att framföra den på ett säkert
sätt.Har kört ett par gånger på Gelleråsen Jättekul.Skall prova på Mantorp när BMW CS har möte där i Maj.
/Nathi

Hej!!!

Vet du datum i maj när BMW ska köra på Mantorp???
Tror säkert sambon vill leka då *ler*

Måste man va medlem i nå´n klubb???

liten men tuff ;)
civicbruden
17 mars 2006 · 70 Inlägg

september skrev:
Gokväll alla damer! smile Ny här och ville bara säga hej till alla! smile

Godmorgon och välkommen!!! smile

liten men tuff ;)
Nathi
17 mars 2006 · 100 Inlägg

civicbruden skrev:

Nathi skrev:
Grattis Sandra

Jag tog licens förra året.Kul att lära känna bilen och alla små knep att framföra den på ett säkert
sätt.Har kört ett par gånger på Gelleråsen Jättekul.Skall prova på Mantorp när BMW CS har möte där i Maj.
/Nathi

Hej!!!

Vet du datum i maj när BMW ska köra på Mantorp???
Tror säkert sambon vill leka då *ler*

Måste man va medlem i nå´n klubb???

6maj är det träff på Matorp.
Måste og vara medlem för att köra på banan,tror jag.
Kolla mera på Autopower forum

Annars brukar Norka Bmw klubben hyra Gelleråsen den 6maj kollade precis Bmw Norges hemsida.
Synd att det är på samma dag. Tror jag väljer Gelleråsen.Får köra mer där.
Jädrikt kul event brukar det vara spelar inte så stor roll med licens ta med hjälm och handskar.


heLLenTT Visst är det kul med att köra på bana.Blir det en banlicens i år?
/ Nathi

Edit : ändrat datum

Senast redigerat av Nathi (17 mars 2006)

september
17 mars 2006 · 5 Inlägg

Tack o bock! smile
NIce to be here..verkar vara en skön sida! smile

- fly free -
BMW M3 (1996)
civicbruden
17 mars 2006 · 70 Inlägg

Nathi skrev:

civicbruden skrev:

Nathi skrev:
Grattis Sandra

Jag tog licens förra året.Kul att lära känna bilen och alla små knep att framföra den på ett säkert
sätt.Har kört ett par gånger på Gelleråsen Jättekul.Skall prova på Mantorp när BMW CS har möte där i Maj.
/Nathi

Hej!!!

Vet du datum i maj när BMW ska köra på Mantorp???
Tror säkert sambon vill leka då *ler*

Måste man va medlem i nå´n klubb???

6maj är det träff på Matorp.
Måste og vara medlem för att köra på banan,tror jag.
Kolla mera på Autopower forum

Annars brukar Norka Bmw klubben hyra Gelleråsen den 6maj kollade precis Bmw Norges hemsida.
Synd att det är på samma dag. Tror jag väljer Gelleråsen.Får köra mer där.
Jädrikt kul event brukar det vara spelar inte så stor roll med licens ta med hjälm och handskar.


heLLenTT Visst är det kul med att köra på bana.Blir det en banlicens i år?
/ Nathi

Edit : ändrat datum

Tack!!! ska kolla det...smile

Blir nog Mantorp för oss eftersom det bara tar 30 min dit *ler*

Ska bara säga till killen att rappa på med bilen i garaget nu,
får nog ta på mig meckar kläderna och hjälpa honom!!! wink

liten men tuff ;)
civicbruden
17 mars 2006 · 70 Inlägg

september skrev:
Tack o bock! smile
NIce to be here..verkar vara en skön sida! smile

Ja det är det verkligen.... smile

Vad kör du för nå´t då??? Egen bil???

liten men tuff ;)
heLLen
17 mars 2006 · 454 Inlägg

Nathi - Ja d e skit kul!! jag vet inte om d blir i år.. ska sälja bilen så jag kommer inte ha en sån typ av bil förrän nästa år förmodligen.. men jag ska ner å köra lite andra roliga bilar på gotland ring i sommar tänkte jag! wink

September - Hej å välkommen!! smile

Nathi
17 mars 2006 · 100 Inlägg

heLLenTT
Spännande med nytt projekt. Hoppas det blir i samma snygga stil
/Nathi

nagasaki.020
18 mars 2006 · 311 Inlägg

Nae detta med tjejer och bilar de är... men iallafall så hade jag nog alldrig stått ut med en tjej som varit förtjust i bilar... hade alldrig stått ut med en tjej har samma intressen som mig, jag hatar ju mig själv!! Tjejernas bilar är alltid stilrenare tycker jag. Tjejer som jag snackat med vet inte riktigt vart avgasröret sitter så så är det för mig...

cutlass
18 mars 2006 · 383 Inlägg

vilken tur man inte är tillsammans med en sån som du då (Nagasaki)smile!!!!!

Senast redigerat av cutlass (18 mars 2006)

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
pacco
18 mars 2006 · 135 Inlägg

nagasaki.020 skrev:
Nae detta med tjejer och bilar de är... men iallafall så hade jag nog alldrig stått ut med en tjej som varit förtjust i bilar... hade alldrig stått ut med en tjej har samma intressen som mig, jag hatar ju mig själv!! Tjejernas bilar är alltid stilrenare tycker jag. Tjejer som jag snackat med vet inte riktigt vart avgasröret sitter så så är det för mig...

Ja vad har du träffat för tjejer... tur att det finns tjejer som är riktigt bilintresserade. (och vet var avgassystemet sitter)

hahahah! smile

nagasaki.020
18 mars 2006 · 311 Inlägg

Ja... Jag var tillsammans med en tjej som slogs som en karl till exempel. Hon var mycket vacker men blev skitsur på min bästa kompis och hon blev helt villd...
Saken är ju så att jag vill imponera dom och det är svårt om dom har en bättre bil än en själv typ, som i hellen_tt-eller-vad-hon-nu-heters fall. Ja, liksom hon har en Audi TT... hur skulle hon möjligen kunna se på en sådan kille som mig med en gammal Audi 90? wink (Den lät bättre än i mitt huvud faktiskt för en gångs skull).

Senast redigerat av nagasaki.020 (18 mars 2006)

cutlass
18 mars 2006 · 383 Inlägg

Trodde det var personen man föll för och blev tillsammans med.inte ägodelarna/bilarna osv...    Lättare sagt än gjort för vissa iof....  tongue

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
Sandra Bilnörd...
18 mars 2006 · 310 Inlägg

cutlass skrev:
Trodde det var personen man föll för och blev tillsammans med.inte ägodelarna/bilarna osv...    Lättare sagt än gjort för vissa iof....  tongue

Precis... Känner till ett antal tjejer som är med killarna som har ballast bilar. Tragiskt i mina ögon. Varför inte skaffa en egen ball bil?

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd
Din_Del Proffset
18 mars 2006 · 11 Inlägg

Det blir nog första gången jag skriver härsmile
Brukar kika in lite då o då.. Men reggade mig först för ngn månad sedan...

Kul att vi är några tjejer iaf=)

- Armstöd stärker högmod -
Din_Del Proffset
18 mars 2006 · 11 Inlägg

hoho.. det var det första inlägget=)

- Armstöd stärker högmod -
nagasaki.020
18 mars 2006 · 311 Inlägg

Hörru cutlas har du inte lärt något från "Pretty Woman"? haha bara skämta, jag fattar exakt vad ni menar ju! Det är iallafall kul att se tjejer som är intresserade av bilar tycker jag! De borde egentligen köra bättre än oss killar har jag hört. såg på Top Gear en tjej som jobbade på en bana i England och hon körde med en Jaguar diesel och hade bättre tid än än programledaren första gången som hon körde den. Programledaren han körde och körde men klarade inte sig runt banan på under än 10 minuter.

cutlass
18 mars 2006 · 383 Inlägg

Jag tror *inte vet eller tycker* men att tjejer kör nog ex drag race bättre än killar pga att vi/vissa har en snabbare reaktions förmåga än killar..de är va ja hört iaf..å om ja inte har heelt fel så är väl en av världens bästa drag race förare en tjej?..hum....well well.....men att de är tyvärr inte så många tjejer som kör de...

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
callekula
18 mars 2006 · 24 Inlägg

nagasaki.020 skrev:
Ja... Jag var tillsammans med en tjej som slogs som en karl till exempel. Hon var mycket vacker men blev skitsur på min bästa kompis och hon blev helt villd...
Saken är ju så att jag vill imponera dom och det är svårt om dom har en bättre bil än en själv typ, som i hellen_tt-eller-vad-hon-nu-heters fall. Ja, liksom hon har en Audi TT... hur skulle hon möjligen kunna se på en sådan kille som mig med en gammal Audi 90? wink (Den lät bättre än i mitt huvud faktiskt för en gångs skull).

Är detta Dagens I-Landsproblem lr???

"hjälp, jag har inte tillräckligt fräck bil för att en tjej ska gilla mig, buhu!"

heLLen
19 mars 2006 · 454 Inlägg

Hehehe jaa.. jag vet inte riktigt va jag ska svara på d där, men va jag vet är att d handlar inte om va man kör/har för bil.. Visst att intresset är viktigt, MEN jag väljer ju knappast pojkvän efter va han kör eller va han äger!

Jag har ett intresse som jag e typ född med å d e bilar, jag har förmånen att jobba med bilar, å har full illgång till stort garage med två lyftar å tvätthall med DITEC lackkonservering å all annan rekond man kan tänka sig.. jag e "skadad" sen födseln! wink
Sen att jag har den bil jag har e för att jag har planer, drömmar å mål.. Audi TT var min drömbil.. nu har jag haft den i 2 år å jag e 23 år gammal.. då kan man ju undra va man ska gå vidare med? wink

Nåja, va jag ville ha sagt iaf är att jag går knappast efter va killen har eller äger.. wink

Senast redigerat av heLLen_TT (19 mars 2006)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang