HJÄLP BILKÖP Saab 9-3 SE 2.0t -00 *VS*Audi A4 2,0t FSI prosport -05

diamond_ Diamond
30 juli 2008 · 540 Inlägg

Tycker du ska köra på med audin..  Min 1.8T med 150hk går över 200km/h.

I audin har du sport med bekvämlighet..  dom är så sköna att du aldrig kommer vilja släppa audi igen..

Kör på med audi!!

I'm Rick James Bitch!
calle- Hijo de puta
30 juli 2008 · 113 Inlägg

diamond_ skrev:
Tycker du ska köra på med audin..  Min 1.8T med 150hk går över 200km/h.

I audin har du sport med bekvämlighet..  dom är så sköna att du aldrig kommer vilja släppa audi igen..

Kör på med audi!!

tack för ditt svar, jag ska kika lite.

rekomenderar ni chiptrimm, börjar bilen dra extremt mycket eller kommer allt gå sönder efter sin tid?

Connidja Beyond Godlike
30 juli 2008 · 146 Inlägg

Du säger att du vill ha mos i motorn. Visst funkar det väl att chippa. Men jag hade satsat på en dieselbil istället. Och sen hade jag vänt mig till:

http://www.dieseltech.se/

De mosade i 100 dieselhästar när de mappade en BMW. Minns inte riktigt vad modellen hette men. Fabriksnytt + 100 kusar. Inte illa!

Så min nya Audi blir en 2,5 TDI Quattro. Lagom ny, inte för dyr. Efter dieseltech pillat med bilen så smetar jag om dig wink

Dom säger det!
calle- Hijo de puta
30 juli 2008 · 113 Inlägg

Connidja skrev:
Du säger att du vill ha mos i motorn. Visst funkar det väl att chippa. Men jag hade satsat på en dieselbil istället. Och sen hade jag vänt mig till:

http://www.dieseltech.se/

De mosade i 100 dieselhästar när de mappade en BMW. Minns inte riktigt vad modellen hette men. Fabriksnytt + 100 kusar. Inte illa!

Så min nya Audi blir en 2,5 TDI Quattro. Lagom ny, inte för dyr. Efter dieseltech pillat med bilen så smetar jag om dig wink

diesel är inte min grej. hur billigt blir det inte tanka 70liter diesel? landar på 1000lappen. visst dom kanske drar mindre, men jag vill ha köra höga varvtal. personligen känns det trevligare på något vis smile

men jag kollade på sidan. riktigt schyssta grejer dom har alltså smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang