Inför: Garaget träff i Ljusdal 30/8

Hinkas SOS-Racing
22 augusti 2008 · 514 Inlägg

Rojpen skrev:

Hinkas skrev:
Kanske blir så att jag tar BMW'n ner istället för att åka med Izual... Så får ni se hur en rallykörd E46'a ser ut tongue (saknas en del plast här och var)

klart du ska det:) har man ju en till att köra mot där det kan vara lite jämnt tongue hehe
å ja du ska köra:D

Får se om det blir något race, jag har lite strul med elektroniken i bilen... Måste in på BMW-verkstad och göra en diagnostik...

BMW 633 csi (1977)
bmx
22 augusti 2008 · 7 100 Inlägg

ska kanske på bmx tävling då sad
men annars om ja kan så kanske ja kommer upp med nya bilen som ja kanske ska köpa på måndag smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
perssonheterjag
24 augusti 2008 · 31 Inlägg

Kommer inte hinna bli klar med bilen jag hmm dom där jävla Realcar hadde inte grejjerna hemma sad

mikaelol
24 augusti 2008 · 22 Inlägg

Jag får väl komma med ny räcern ja dåsmile

PuttesPOV
25 augusti 2008 · 504 Inlägg

perssonheterjag skrev:
Kommer inte hinna bli klar med bilen jag hmm dom där jävla Realcar hadde inte grejjerna hemma sad

Jävla Realcar... =P

HÅRDROCK
Hinkas SOS-Racing
25 augusti 2008 · 514 Inlägg

Jag och sambon kommer att närvara. Ska jag plocka med mig filmkamera? Kan nog plocka samma kameror som vi hade här i sveg, så får man lite onboard och sådant. Kan la vara kul?

BMW 633 csi (1977)
SkejtMattias
25 augusti 2008 · 1 Inlägg

Jag kommer wink i min audi a4 1.8T:cool:cool

MrVain
26 augusti 2008 · 904 Inlägg

Börjar närma sig nu!

De ska va gött å leva
MrVain
26 augusti 2008 · 904 Inlägg

Hinkas skrev:
Jag och sambon kommer att närvara. Ska jag plocka med mig filmkamera? Kan nog plocka samma kameror som vi hade här i sveg, så får man lite onboard och sådant. Kan la vara kul?

Klart du ska ta med dig kamera smile

De ska va gött å leva
Majorn
26 augusti 2008 · 122 Inlägg

Ja det är inte många dagar kvar...
Jag och herr Lag(erl)asse funderade på om man skulle ha varit upp och städat undan lite innan lördag, som tidigare nämnt ligger det delar av däck och liknande kvar på banan sedan någons lek, och ligger det kvar även efter helgen lär vi ju garanterat få skit för det.
Får väl bli imorgon det.

Hinkas SOS-Racing
26 augusti 2008 · 514 Inlägg

MrVain skrev:

Hinkas skrev:
Jag och sambon kommer att närvara. Ska jag plocka med mig filmkamera? Kan nog plocka samma kameror som vi hade här i sveg, så får man lite onboard och sådant. Kan la vara kul?

Klart du ska ta med dig kamera smile

It's a date!
Får nog datorn vilken dag som hellst nu, skickades idag, så då hinner jag tömma minneskorten innan vi drar iväg på lördag. Perfect!

BMW 633 csi (1977)
Lindberg88
27 augusti 2008 · 1 418 Inlägg

Majorn skrev:
Ja det är inte många dagar kvar...
Jag och herr Lag(erl)asse funderade på om man skulle ha varit upp och städat undan lite innan lördag, som tidigare nämnt ligger det delar av däck och liknande kvar på banan sedan någons lek, och ligger det kvar även efter helgen lär vi ju garanterat få skit för det.
Får väl bli imorgon det.

Jag kan väl ta å fara upp på fredag om jag får med nå folk..

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
RandomHero
27 augusti 2008 · 574 Inlägg

ja kommer om ja inte redan har skrivit det=p hehe

Majorn
27 augusti 2008 · 122 Inlägg

Lindberg88 skrev:
Jag kan väl ta å fara upp på fredag om jag får med nå folk..

Jag han inte med idag, kan hänga med dig på fredag istället..

-Kotten- www.drcljusdal.se
28 augusti 2008 · 679 Inlägg

Majorn skrev:
Ja det är inte många dagar kvar...
Jag och herr Lag(erl)asse funderade på om man skulle ha varit upp och städat undan lite innan lördag, som tidigare nämnt ligger det delar av däck och liknande kvar på banan sedan någons lek, och ligger det kvar även efter helgen lär vi ju garanterat få skit för det.
Får väl bli imorgon det.

Kanske kommer från en Röd M3a. såg video på youtube med en röd m3a som lekte där ute ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Lindberg88
28 augusti 2008 · 1 418 Inlägg

-Kotten- skrev:

Majorn skrev:
Ja det är inte många dagar kvar...
Jag och herr Lag(erl)asse funderade på om man skulle ha varit upp och städat undan lite innan lördag, som tidigare nämnt ligger det delar av däck och liknande kvar på banan sedan någons lek, och ligger det kvar även efter helgen lär vi ju garanterat få skit för det.
Får väl bli imorgon det.

Kanske kommer från en Röd M3a. såg video på youtube med en röd m3a som lekte där ute ;D

skicka pm med länk

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Hinkas SOS-Racing
28 augusti 2008 · 514 Inlägg

Har fått nya datorn så nu har jag kunnat tömma minneskorten lagomt för helgen så filmkamrorna får följa med, bara utifall :p

BMW 633 csi (1977)
Skapligt
29 augusti 2008 · 799 Inlägg

Hmm, lutar åt att det kan bli Gävle för mig istället...

Vågar inte riktigt ut o pressa bilen så mycket eftersom det är första helgen den går...

Så blir nog att jag smyger runt i Gävle hellre än att gasa satan på Föne.. Tyvärr.

Men det kommer fler gånger! smile

Hoppas ni får en bra dag där uppe i alla fall!!

Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
Hinkas SOS-Racing
29 augusti 2008 · 514 Inlägg

Skapligt skrev:
Hmm, lutar åt att det kan bli Gävle för mig istället...

Vågar inte riktigt ut o pressa bilen så mycket eftersom det är första helgen den går...

Så blir nog att jag smyger runt i Gävle hellre än att gasa satan på Föne.. Tyvärr.

Men det kommer fler gånger! smile

Hoppas ni får en bra dag där uppe i alla fall!!

MEEEN! Smyg runt på föne då! Man måste ju inte pressa och köra sönder bara för man är där wink. Även om jag lyckats ganska bra med det hittills...

BMW 633 csi (1977)
Skapligt
29 augusti 2008 · 799 Inlägg

Faktiskt inte omöjligt att jag kommer förbi vid 6.. Och åker till Gävle senare istället!!

Faktiskt mycket möjligt smile

Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang