saab 9.3ss aero något att köpa???

schtunken
8 augusti 2008 · 123 Inlägg

Så kul och se alla volvo fanboys skriva sådana korkade inlägg roll

M_Erlandsson Hur tänkte du nu?!
8 augusti 2008 · 423 Inlägg

Skulle köpt en 04a med 6 växlad låda, har själv tillgång till en sportcombi med 5 växladlåda å den är riktigt trevlig å köra.

Hoevding Withlimb
8 augusti 2008 · 210 Inlägg

azarn skrev:
Jag tänker såhär när jag ser en Saab. "Stackars sate som inte skaffar sig en riktig bil." Det är vad min mening är men du bestämmer väl själv. Jag tycker dom är allmänt fula.

Och när jag ser din avatar tänker jag, "Stackars sate som inte skaffar sig en haka."

On Topic: Saab är ju bra bilar och nu tycker man ju att eventuella barnsjukdomar borde vara fixade om du nu tittar på en 03a eller 04a. Och nästan alla bilar får man "problem" med(var redo på 10 felstavade inlägg om att man inte har problem med Volvo).

105hk rent vansinne!
RobinNilsson
8 augusti 2008 · 369 Inlägg

Hahahaha det är skojj och läsa alla som blivit irriterade på den dära azarn.. Hahahaha kanske borde skaffa sig en annan bil innan man börjar klaga på andra?   

Men som alla andra sagt köp inte en 03a!

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
Fogel RELEASE ME!!
8 augusti 2008 · 188 Inlägg

Bjork skrev:

azarn skrev:
Jag tänker såhär när jag ser en Saab. "Stackars sate som inte skaffar sig en riktig bil." Det är vad min mening är men du bestämmer väl själv. Jag tycker dom är allmänt fula.

Klipp dig, skaffa dig en ny keps å sen håll käften !!

Skulle ju satsat på en 04a med F40 lådan, vrf inte en 05a t.o.m?

WORD!!!

release Me!!
TheBlackBullit
8 augusti 2008 · 195 Inlägg

som dom anndra redan har sakt att du borde ta 04 men men de klart du kan juh hitta en riktigt fin 03:a men jag hade tagit 6växlade lådan och en 04 för då är det som säkrast big_smile

BMW E39 M5 (2000)
__Thastrom__
8 augusti 2008 · 32 Inlägg

Bjork skrev:

azarn skrev:
Jag tänker såhär när jag ser en Saab. "Stackars sate som inte skaffar sig en riktig bil." Det är vad min mening är men du bestämmer väl själv. Jag tycker dom är allmänt fula.

Klipp dig, skaffa dig en ny keps å sen håll käften !!

Skulle ju satsat på en 04a med F40 lådan, vrf inte en 05a t.o.m?

HAHAHAHA big_smile

Saab 9-3 (2001)
Felax
8 augusti 2008 · 1 963 Inlägg

Hoevding skrev:

azarn skrev:
Jag tänker såhär när jag ser en Saab. "Stackars sate som inte skaffar sig en riktig bil." Det är vad min mening är men du bestämmer väl själv. Jag tycker dom är allmänt fula.

Och när jag ser din avatar tänker jag, "Stackars sate som inte skaffar sig en haka."

On Topic: Saab är ju bra bilar och nu tycker man ju att eventuella barnsjukdomar borde vara fixade om du nu tittar på en 03a eller 04a. Och nästan alla bilar får man "problem" med(var redo på 10 felstavade inlägg om att man inte har problem med Volvo).

Nödvändigt med personliga påhopp ? Att han tycker saabar är så fula behöver väl ingen bry sig om, jag tycker själv inte alls dom är snygga..

Men till dig som ska ha en så har jag hört att den sexväxlade lådan är skitbra och håller bra mycket bättre än den femväxlade..

Men are not born - Men are made
iceman 850
10 augusti 2008 · 133 Inlägg

tack för era svar

Saab 9-3 ss aero "Performance By Autodepån" (2004)
iceman 850
10 augusti 2008 · 133 Inlägg

måste väl testa något annat...samma sak med tjejer måste test innan man gifter sig:cool:

Saab 9-3 ss aero "Performance By Autodepån" (2004)
Saab93Gripen Luffare
10 augusti 2008 · 2 Inlägg

Jag har den sexväxlade lådan, iof med V6Turbo, men den är fantastiskt underbar.

Bjork OEM <3
10 augusti 2008 · 6 957 Inlägg

Va å prvokörde en -04a i förrgår med den 5vxl.lådan å ja va inte imponerad.
Svårväxlad som tusan, fick ju fan dra i 2:an å 3:an så ja blev bra besviken...
MEN av skicket att dömma så var den inte så jätte välskött i mina ögon,
Sen är de ju olika vem som ägt å kört bilen...denna som ja körde står
på ANA i trollhättan, färgen va "steelgrey" med 6k mil på  mätaren för 152k
om ni ser den på blocket (utan bild)

OEM <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang