Har polisen rätt att tvinga någon att veva upp framrutan på bilen ?

Evilmonkey
5 november 2008 ·

MilleN skrev:
Tonar man framrutorna på bilen får man ju ta konsekvenserna om man blir stannad, jag hade också blivit lack om jag varit polis och stannar nån tomte med tonade rutor som ska verka fräck och vägra veva upp.

Han hade ju vevat upp på sin sida så varför vägrade hon?

Spelar ju egentligen ingen roll om kon körde upp rutan eller inte,,,om mannen i fråga hade kört upp sin.
Om det inte sitter toning på förarsidan lär det väl inte sitta på hennes ruta heller.
Toning på en ruta är väl inget ballt,,,eller vad fan vet jag.....:p

Germax
5 november 2008 · 12 086 Inlägg

Jävligt lurigt de där.. Ska man följa regelboken får dom säkert inte de utan anledning, dock kan misstanke om brott vara en anledning. Jag vet inte.
Men att bråka med polisen om en sådan sak är ju att be om problem. Creeds tills hans tjej iofs! smile
De tråkiga för en mänsklig är att de är skitsamma vad lagen säger igentligen, dom gör som dom vill. Anmäler man dom händer inget, men de ska göras ändå. Men poliser kliar varandras ryggar in i de sista, det är bara att ta de för va de är.

Germax
5 november 2008 · 12 086 Inlägg

Evilmonkey skrev:

MilleN skrev:
Tonar man framrutorna på bilen får man ju ta konsekvenserna om man blir stannad, jag hade också blivit lack om jag varit polis och stannar nån tomte med tonade rutor som ska verka fräck och vägra veva upp.

Han hade ju vevat upp på sin sida så varför vägrade hon?

Spelar ju egentligen ingen roll om kon körde upp rutan eller inte,,,om mannen i fråga hade kört upp sin.
Om det inte sitter toning på förarsidan lär det väl inte sitta på hennes ruta heller.
Toning på en ruta är väl inget ballt,,,eller vad fan vet jag.....:p

Jag har fkt bara toning på förarsidan wink
Anledningen är dock väldigt enkel, passagersidan vart skit och inte fixat ny smile

Evilmonkey
5 november 2008 ·

JapMax skrev:

Evilmonkey skrev:

MilleN skrev:
Tonar man framrutorna på bilen får man ju ta konsekvenserna om man blir stannad, jag hade också blivit lack om jag varit polis och stannar nån tomte med tonade rutor som ska verka fräck och vägra veva upp.

Han hade ju vevat upp på sin sida så varför vägrade hon?

Spelar ju egentligen ingen roll om kon körde upp rutan eller inte,,,om mannen i fråga hade kört upp sin.
Om det inte sitter toning på förarsidan lär det väl inte sitta på hennes ruta heller.
Toning på en ruta är väl inget ballt,,,eller vad fan vet jag.....:p

Jag har fkt bara toning på förarsidan wink
Anledningen är dock väldigt enkel, passagersidan vart skit och inte fixat ny smile

snyggt,hehe

Germax
5 november 2008 · 12 086 Inlägg

snyggt,hehe

Det syns inte änns tongue Har svagaste toningen så man tänker in te på de ..om man inte tänker på de tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang