Diverse sladdfilmer

Dr-Diesel Dieseldoktor
8 februari 2006 · 112 Inlägg
Oldsmobile Ninety-eight regency brougham "The first american diesel V8car" (1982)
Ford F250 "XLT Lariat turbodiesel" (1986)
Lone Star
8 februari 2006 · 1 231 Inlägg

Såg kul ut smile

Bra drag i epan, för att vara epa wink

Mitt projekt: Evo III
Dr-Diesel Dieseldoktor
8 februari 2006 · 112 Inlägg

det var en 100%våldsamt övervarvad B230E i den, drog nästan mer olja än bensin men den gick faktiskt riktigt bra!! det kan ju iofs suttit nån trimkam eller så i den för den gick ju bättre än en vanlig 740.. men på den filmen håller jag nästan aldrig under 5000varv, det var full gas på 2:an och bara bröta runt bilen med ratten, jag sket liksom fullständigt om nåt skulle hända med den bilen vilket det gjorde också, t.ex avbrutna panhardstag, kofångare som blev kvar i snödrivor, dragkrok som rycktes loss när jag skulle dra upp den från ett dike domkrafer som gick genom golvet mm mm. jag provate att montera vanliga plåtfälgar (utan däck alltså) på den också och åkte runt lite med det, det var ungefär lika lätt som att sladda på is fast att det väsnades, sprutade gnistor och blev obekvämt... tyvärr spelade jag inte in det vilket jag ångrar. men jag ska göra om det fast på 265:an till sommaren och då lovar jag att spela in det, inklusive alla folks förvånade miner=)

Ford F250 "XLT Lariat turbodiesel" (1986)
Oldsmobile Ninety-eight regency brougham "The first american diesel V8car" (1982)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang