Ni andra som jobbar kvällar?

Destajnii
28 augusti 2008 · 219 Inlägg

Ni Andra som jobbar kvällar och mycket sent var gör ni på nätterna? Ni kanske sover men jag har mycket svårt att somna när jag kommit hem vid 23-24 tiden..

Suttit här o funderat ett tag på vad man skulle ta o göra, njaa fann väl inget vettigt att göra så det blev ett par bira i kylen och på med en film typ, inte det roligaste kanske men men.... jaja vad gör ni? smile

ToBe www.maniacracing.se
28 augusti 2008 · 494 Inlägg

jag kommer hem runt 00.45 på natten och då kollar jag internet och sen tar jag något att äta + en cigg sen ner i sängen och slö kolla på tv

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
MrInfinity Pulverlackerare/Taxichaffuör
28 augusti 2008 · 455 Inlägg

Jag jobbar kvällar smile slutar 00.45, arbetar som pulverlackerare. När jag kommer hem är jag alltid hungrig, så då blir det såklart att äta. Kan trycka i mig hur mycket mat som helst på nätterna känns det som tongue Efter det tittar jag på tv och sitter vid datorn. Brukar somna runt 03-04.00 någonting. Har ganska svårt för att somna tidigare hmm

FreddeK
28 augusti 2008 ·

hej jag kommer också hem runt 00:45 och måste varva ner minst en timme innan jag somnar. Nu har jag halva bmwn i köket så jag putsar lite på delar för att roa mig. annars är det datorn eller tvn som får mig trött innan sängen. mvh Fredde

Destajnii
28 augusti 2008 · 219 Inlägg

Jag jobbar ju skift då jag ena veckan vaknar senast 05.00 och andra veckan SENAST 12.30 så föredrar jag absolut kväll me tanke på¨att jag mår mkt bättre själv fast jag missar så mkt tid me min son ¨då han sover ganske mkt på förmiddagen men men skulle helst jobbat natt men inte så lätt att få dom jobben verkar det som sad

Destajnii
28 augusti 2008 · 219 Inlägg

nån i gbg område som behöver natt arbetare på heltid? tongue tongue

_Lady_
28 augusti 2008 · 276 Inlägg

Jag jobbar kväll/natt på volvo lastvagnar å e hemma vid halv 2 ca.. ibland e ja inte trött å då blir det datan en stund kanske påbörja en film

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Kjellander
28 augusti 2008 · 112 Inlägg

Har gjort halva arbetspasset just nu, bara sex timmar kvar...

Bära eller Brista?!
Maccan
28 augusti 2008 · 9 Inlägg

nattpass - 20.00 - 05.30.. snacka om att man sover bort halva dagen... och problemet att somna är ännu större.. dator nån timme så slockar man fint i stolen sen.. :]

Destajnii
28 augusti 2008 · 219 Inlägg

Jag har alltid varit "natt-pigg" eller vad man nu ska ju säga men det måste juj vara optimala om man är ena föräldern och skall ta hand om barnet? Man kanske börjar jobba vid 00.00 ??? och jobbar tilll 06.00 ???? (kan ej natt rutiner) men sen kommer man hem och så sover man i kanske 6-8h så tar man

hand om sitt barn/sina barn ? Fast verkar svårt som fan för att få natt jobb!!  ¨Några nattjobbare som har andra åskter? så ä det bara att skriva så vi vet!!! Jag personligen skulle älska natt tongue

Edit:

När jag skrev så tänkte jag på att sambon fortfarande är mamma ledig smile

Senast redigerat av Destajnii (28 augusti 2008)

decib3L Körv
28 augusti 2008 · 3 535 Inlägg

Destajnii skrev:
Jag har alltid varit "natt-pigg" eller vad man nu ska ju säga men det måste juj vara optimala om man är ena föräldern och skall ta hand om barnet? Man kanske börjar jobba vid 00.00 ??? och jobbar tilll 06.00 ???? (kan ej natt rutiner) men sen kommer man hem och så sover man i kanske 6-8h så tar man

hand om sitt barn/sina barn ? Fast verkar svårt som fan för att få natt jobb!!  ¨Några nattjobbare som har andra åskter? så ä det bara att skriva så vi vet!!! Jag personligen skulle älska natt tongue

Edit:

När jag skrev så tänkte jag på att sambon fortfarande är mamma ledig smile

Tråkigt bara att man knappt får "kvalitéts-tid" tongue

Truckdriving Man
HansN83 x40
28 augusti 2008 · 1 209 Inlägg

jobbar alltid natt kommer hem vid 06:00 på morgon då blir d mat och data, och lite tv så sover man till 14 eller 15 tiden...

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
FordeveR www.klockren.nu
28 augusti 2008 · 476 Inlägg

Jobbar 18-06, blir en macka och ibland film innan man lyckas somna smile drygt 2 timmar kvar till man får åka hem och sova...

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!
J-J-JOHAN
28 augusti 2008 · 50 Inlägg

Jobbar som kock på ett Hotell i sthlm, slutar 02.30, då blire hem och sitta framför datan, sen antingen lite data eller ps3 spelande, eller glo på någon film.. Rätt beiget att jobba så här, enligt mig..

"No chrome on the wheels, I'm a grown-up for real"
Droors
28 augusti 2008 · 811 Inlägg

jobbar 3skift. har några nätter och nu gör jag en av dom. har så trist. jobbar på en mack.

Martin 9-3 Fisketokig
28 augusti 2008 · 2 997 Inlägg

Länge sedan sist nu men till veckan blir det nätter till 01, då är man hemma duschad och klar 01:20.

Brukar kolla på TVn i sovrummet, knappa in 60min sleeptimer. Ibland somnar man före, ibland får man öka på med 60min till innan man somnar smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
bjorken_88 Mycket snack lite verkstad
28 augusti 2008 · 98 Inlägg

Jobbartvåskift å jobba eftermiddag är det så tråkigt. har inga problem att somna när jag kommer hem men det finns ju så jävla lite att göra på förmiddagarna helt värdelöst. föredrar lätt att gå upp kvart i fem å jobba på förmiddagen.

Audi S4 (1999)
StiFf Wankel
28 augusti 2008 · 1 080 Inlägg

snabb mat, på med tv4 sport och hoppas att det antingen är poker eller ufc, annars vänta på poker eller ufc big_smile

MDS Västerås
Ashra
28 augusti 2008 · 346 Inlägg

jobbar 2skift.  06:17-14.30   sedan 13.47-23.45.. Har faktiskt inge problem att somna. Sitter vid datorn ca 20 min sedan ljudbok och sen sover man som en stock.

Bjork OEM <3
28 augusti 2008 · 6 957 Inlägg

Jobbar mellan 16.00 - 02.00 mån t o m tors, är hemma runt halv 3, brukar faktiskt
bara borsta tänderna å lägga mig, dock så tittar ja alltid på American Dad innan ja somnar tongue
Bättre å somna med en gång än att sova bort hela förmiddagen tongue

OEM <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang