Behöver hjälp med montering av låda !

hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
28 augusti 2008 · 744 Inlägg

hej.
jag har inhandlat en kicker bas låda med dubbla 12 tummare  (l5 or ) och jag får inte ner den igenom bagaget så att säga ? om nån förstår hur jag menar ? tongue går det göra på nå annat sätt ? typ plocka ner själva    baksättet ? behöver hjälp och råd !!!!!! smile vill ha in den i bilen så fort som möjligt big_smile

och självklart är det i min bmw den ska sitta ^^

Senast redigerat av hewra (28 augusti 2008)

hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
28 augusti 2008 · 744 Inlägg

kanske förklarar lite dåligt men försök förstå iaf ;P

kenny_crx
28 augusti 2008 · 836 Inlägg

det beror väl på var den tar i så att den inte går ner i bagaget?

Honda CRX "Sparkles" (1988)
Losgard
28 augusti 2008 · 1 688 Inlägg

Vinkla lådan så brukar det oftast gå. smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Volvo V70 (2012)
Audi S2 89Q (1994)
hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
28 augusti 2008 · 744 Inlägg

mjo men problemet är att jag har vinklat böjt bendat o.s.v tongue den vill inte ner, allså djupet på botten är som för stort för sjävla bagage entrén om vi så säger tongue hoppas ni förstår vad jag menar annars får jag ta kort eller någerst tongue

hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
28 augusti 2008 · 744 Inlägg

här är det som jag menar , kanske inte bästa bilden tongue kan ta en ny lite senare ifall nån vill ?

http://www.garaget.org/?car=76604&image=1020383

nonamer
28 augusti 2008 · 307 Inlägg

byt bil cool
nä skämt åsido.. baksätet bör väl gå att demontera, sen om det är någon plåt mellan ryggstödet och skuffen låter jag vara osagt då jag inte vet..

hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
28 augusti 2008 · 744 Inlägg

mjo jag tror det är de,men är inte riktigt säker,men va fan går inte den ta bort me rondeln ? yikes sen svetsa dit   igen ? tongue

hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
28 augusti 2008 · 744 Inlägg

hewra skrev:
mjo jag tror det är de,men är inte riktigt säker,men va fan går inte den ta bort me rondeln ? yikes sen svetsa dit   igen ? tongue

eller finns det nått annat sätt ? utan att riva hela bilen / baslådan ? cool

hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
29 augusti 2008 · 744 Inlägg

kenny_crx skrev:
det beror väl på var den tar i så att den inte går ner i bagaget?

ifall du kollar på bilden som jag la in kan du se ungefär vars jag menar

kenny_crx
29 augusti 2008 · 836 Inlägg

haha skönt att höra smile annars hade det nog bara funnits att ta bort baksätet smile vinkel slip och svetsa tillbaka hade nog inte varit att rekomendera haha! big_smile

Honda CRX "Sparkles" (1988)
dbjanoz
30 augusti 2008 · 1 785 Inlägg

hewra skrev:
det är då lugnt wink lyckades böka in den wink hehe efter lite våld å vaselin xD

En måttanpassad låda kanske inte vore fel?

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang