Chip till ng900

Goose Mr2 for 2
11 februari 2006 · 128 Inlägg

Tjena! Jag ska steg1 chippa bilen nu till våren och undrar vad för firma ni rekomenderar? Har kollat på Nordic Uhr, Speedparts och Maptun.
Väldigt tacksam för svar.
MVH//Per

//Goose
Dirq
11 februari 2006 · 305 Inlägg

Var inne på din bil och kollade smile
Har du sportavgassystem så kan du ju gå direkt på steg2, sen vilken firma man väljer vet man aldrig innan om det är rätt eller fel.
Ring runt och prata med dom olika och se vilka som är trevligast och lättast att ha att göra med.
Sen tänk lite på hur nära det är på kartan kan ju vara en ide, fallat det blir problem eller om du snart vill ha mera så kan det ju vara skönt att slipa resa runt halva Sverige.

Lycka till smile

Saab 9-5 2,3ltt "Banbilen" (1998)
Goose Mr2 for 2
14 februari 2006 · 128 Inlägg

tacks å mycket. Jo men grejen är att det inte är helt sportsystem, fast visserligen jag ska fixa de så. Ska tänka på de du sa där... Ingen mera som har några erfarenheter m.m. (vill veta det mesta) tongue  MVH//Per

//Goose
jonTe
15 februari 2006 · 5 710 Inlägg

Vad är det du vill veta?
Din fråga är väldig svår att svara på och det enda rätta att svara är det som Dirq just skrev, bilda dig en egen uppfattning.
Jag har erfarenhet av två av de nämda firmorna och jag har fått bra service och varit nöjd med det jag handlat av båda två.

MVH Jonas
..............
SuperFaCeR
22 februari 2006 · 4 Inlägg

Hejsan

Kan bara rekommendera Nordic Steg 3 + ett lagom steg , dock bör man uppgradera koppling till Viggen !

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang