Eftersnack: Micro Summer Party 6/6-2008

cool blue Åkeri ägare
9 juni 2008 · 226 Inlägg

Kan bara hålla med i mina ögon ett av dom bästa Eventen för i år bra genomfört härlig mottagning många roliga saker som hände runt om. med andra ord ett riktigt proffsigt event bra jobbat

Mvh: Magnus (cool blue)

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
Opel Tigra Twin Top "Cool Edition" (2007)
Opel Astra Bertone Turbo Cab "Nytt utsende 2010" (2002)
Rothy
9 juni 2008 · 102 Inlägg

Vet någon om det kommet att bli ett sånt här möte här i Eskilstuna som de var för något år sedan?
De va utanför Micro vid tuna park med en jävla massa fina bilar, T.ex kozz celica eller va den nu hette, har glömt hmm  En Lila grymt fin Celica iaf  tongue  De va riktigt kul de me fast de skulle funnits en bromsbänk big_smile


MvH
      // Robin

PAIN
9 juni 2008 · 2 103 Inlägg

Rullande_Robin skrev:
Vet någon om det kommet att bli ett sånt här möte här i Eskilstuna som de var för något år sedan?
De va utanför Micro vid tuna park med en jävla massa fina bilar, T.ex kozz celica eller va den nu hette, har glömt hmm  En Lila grymt fin Celica iaf  tongue  De va riktigt kul de me fast de skulle funnits en bromsbänk big_smile


MvH
      // Robin

Lite OT här kanske men wink tror du syftar på Street cars fest kanske wink  dom brukar vara där ,å kommer dit under sommaren...titta på Micro.se på derasa sida finns en even kalender vad som kommer till deras olika butiker.
//Mvh

Rothy
9 juni 2008 · 102 Inlägg

Aha hette de så, ber om ursäkt för Ot här, trodde att de va samma fast i en annan stad smile
Tackar så mkt för svaret o ska kolla där smile

Ursäkta för OT

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang