De nya fartkamerorna...

BESHAN Orginal är för gubbjävlar!
10 juli 2008 · 245 Inlägg

vad är de för jävla skämt om att ha en plåt fram på en mc? Man vill ju inte ens ha plåt fram på bilen för att de är fult. Ska bli kul och se farsans min när han måste sätta en plåt fram på choppern, hehe. Dock tror jag ej inte att han kmr att göra de.

prodrive Avstängd
10 juli 2008 · 962 Inlägg

Jag blev riktigt förbannad när jag läste denna tråden...

Lifeabuser
10 juli 2008 · 427 Inlägg

alain skrev:
Dom som krockar på grund att dom pratar i mobilen får skylla på sig själv. man lär sig av misstag. yikes

Jo, om de bara skadar sig själva. Men om de råkar skada någon annan då?

BESHAN skrev:
vad är de för jävla skämt om att ha en plåt fram på en mc? Man vill ju inte ens ha plåt fram på bilen för att de är fult. Ska bli kul och se farsans min när han måste sätta en plåt fram på choppern, hehe. Dock tror jag ej inte att han kmr att göra de.

Hehe, jo hur blir det för oss som kör ex. motard, chopper eller annan cykel utan möjlighet att fästa en skylt fram på ett säkert sätt där den inte skymmer, skyms eller sabbar lyse eller kylning av cykeln?
Kommer dock aldrig att hända med tanke på tidigare diskussion om att det inte går att identifiera en förare med hjälm.

prodrive skrev:
Jag blev riktigt förbannad när jag läste denna tråden...

Dags att starta en hemsida: Hjälp_vägverket_med_nollvisionen.nu

//Erik
Mitt Projekt!
If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura
Sponsorer sökes!
alain www.bimmerpower.org
10 juli 2008 · 3 995 Inlägg

alain skrev:
Dom som krockar på grund att dom pratar i mobilen får skylla på sig själv. man lär sig av misstag.
*******************
Jag glömde att skriva att det är synd för dom oskyldiga förarna som drabar av olyckor.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang