Angående: Intresse för karavan till Garaget on tour i Örebro från Karlsta?

Gräsberg
15 juli 2008 · 1 002 Inlägg

Tjipp,
tänkte kolla intresset för en liten mindre gemensam resa till Örebro den 23 juli och Garaget on tour? skulle va roligt om man fick ihop ett gäng som åkte iväg? så trist att åka dit själv osv osv.

Allt börjar ju vid Micro kl 16, så frågan är väl när man ska dra iväg till örebro?
12 mil ungefär, laglig fart tar de 1,5 timme kanske?

Avfärd kl 14 då kanske?


Plats att samlas på kan ju vara Sundsta parkeringen?
nära te dem som ev behöver köpa färdkost och drivmedel?

allt är endast förslag vad tycker folket från de djupa skogarna wink yikes



chrizz :
Garaget On tour drar ju igång 23:e juli. Vi är ett gäng bilar som kommer åka runt i Sverige och hålla i ett antal träffar. Istället för att lägga fokus enbart på våra bilar så är alla som vill komma och ställa ut med oss välkomna.

Första stoppet blir Örebro den 23:e juli.

Några som redan nu funderat på att dyka upp? Vore så sjukt skoj om så många som möjligt kunde komma och vi kunde göra något i stil med Karlstads-träffen utanför Biltema i början på året på alla dessa stopp. Vi behöver dock inte få stadskärnan avspärrad av polisen igen, men vi kan ju samla ihop "ett gäng" bilar tycker jag tongue

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Droors
15 juli 2008 · 811 Inlägg

jag kommer med. kan vara kul att se en massa andra fina bilar. smile

decib3L Körv
15 juli 2008 · 3 535 Inlägg

Vet inte om jag har råd å köra dyr audi så långt big_smile

Truckdriving Man
Gräsberg
15 juli 2008 · 1 002 Inlägg

decib3L skrev:
Vet inte om jag har råd å köra dyr audi så långt big_smile

fler  pers i bilen går de gallant wink

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
decib3L Körv
15 juli 2008 · 3 535 Inlägg

Ja nu vet jag lösningen! Golf mk1 smile

Truckdriving Man
Westberg Japs :)
15 juli 2008 · 775 Inlägg

jag är nog på om inte bilen står upp-pallad då

mrfrolla
15 juli 2008 · 47 Inlägg

Skulle varit roligt, men har fortfarande problem med mustangen och inreggning, så den kommer ej vara klar =/

Droors
15 juli 2008 · 811 Inlägg

mjo bilstrul är inte kul. Har nåt dret med min bil jag också. verkat som det var handbromsvajern. hoppas hoppas att det Gräsberg och jag gjorde hjälpte...

Bamse_
15 juli 2008 · 207 Inlägg

Vore skoj att haka på.... Men dumt datum där innan lön och allt hmm Men jag ska göra allt jag kan för att åka med! (som sagt, vore jävligt skoj!) big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang