nån som kan hjälpa mig å plasta en baslåda i reservhjulsbaljan.

goggemaster
23 juli 2008 · 303 Inlägg

Skulle gärna vilja ha hjälp med att plasta en baslåda i reservhjulsbaljan big_smile Om de finns nån i skellefteå som kan hjälpa mig eller till och med göra den åt mig skulle vara guld big_smile

goggemaster
24 juli 2008 · 303 Inlägg

hehe de var inte många som svarat på den här hehe

Kjellander
24 juli 2008 · 112 Inlägg

Varför försöker du inte själv?! Det finns ju hundratals med beskrivningar på hur man gör och tusentals bilder att titta på! Helt klart roligare att göra något själv än att be någon annan och man kan mer än vad man tror! Jag håller just nu på och bygger i min reservhjulsbalja och jag kan igentligen inte ett smack, men det blir skitbra!

Bära eller Brista?!
elvisp Ninja
24 juli 2008 · 174 Inlägg

Kjellander skrev:
Varför försöker du inte själv?! Det finns ju hundratals med beskrivningar på hur man gör och tusentals bilder att titta på! Helt klart roligare att göra något själv än att be någon annan och man kan mer än vad man tror! Jag håller just nu på och bygger i min reservhjulsbalja och jag kan igentligen inte ett smack, men det blir skitbra!

håller med man blir lite förvånad ibland

goggemaster
24 juli 2008 · 303 Inlägg

hehe har provat de där en gång... de var en som sa använd sopsäckar å tejpa fast de i botten på baljan.. men de blev skit allt av de gick för klåån inte få sopsäckarna att följa formerna fast man tapade. Se var de nån här som sa att man skulle lägga ut Aluminiumfolie å de lät ju rätt klokt smile men har inte prova de men man får väl göra ett nytt försök igen big_smile

qpon
25 juli 2008 · 322 Inlägg

man behöver inte göra hela baljan på en gång, om du kör med säckarna så kan du ju göra botten först, vänta tills det stelnat och sen jobba dig uppåt..kommer fungera.
å andra hand om du vill ha det jätteexakt så kan du vaxa och pensla på släppmedel och gjuta av baljan till minsta detalj... wink

lycka till big_smile

Toyota Corolla "fat squirrel" (1993)
Lexus IS-F "Catbus" (2008)
goggemaster
25 juli 2008 · 303 Inlägg

tack tack lär nog behövas big_smile ska bara se om jag hittar alla grejor som behövs släppmedel å plast smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang