Angående: När är Stockholm crusing?

pukan2
23 juli 2008 · 3 182 Inlägg

undrar vilken dag stockholm crusing är och brukar det inte vara nåt på barkaby innan dom drar in till stan.

ThaLeffe
3 augusti 2008 · 204 Inlägg

Sam176 skrev:
Sista fredag i månaden hela sommaren smile Men den i Barkarby børjar den 9 augusti och det ær Wheels Nationals.

//Sam

så du menar att de har varit varje sista fredag i månaden under hela sommarn? har inte sett läst el hört något om de..

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
BESHAN Orginal är för gubbjävlar!
3 augusti 2008 · 245 Inlägg

Det stämmer att de är en cruising sista fredagen varje månad, men de är en spontan cruising. brukar vara mycket bilar faktiskt. Rekomenderar jag starkt.

ThaLeffe
3 augusti 2008 · 204 Inlägg

BESHAN skrev:
Det stämmer att de är en cruising sista fredagen varje månad, men de är en spontan cruising. brukar vara mycket bilar faktiskt. Rekomenderar jag starkt.

jo har varit där för några år sedan men har inte hört så mkt mer om de.. har inte skrivits någonstans el någon annan information.. hra de varit någe drag i år? några år sedan var de ju fullt ös

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
BESHAN Orginal är för gubbjävlar!
3 augusti 2008 · 245 Inlägg

Drag och drag, det är schysst enligt mig. Mycket balla bilar osv. Inga töntar som åker runt i vanar o sånt skit. det rullar på vägen och är inte förstoppning osv.

exiZ
7 augusti 2008 · 533 Inlägg

Enligt ryckten kommer Stockholms Crusingen som är nu på lördag (efter Barkarby) dra grrrrymt mycket bilar. Och en del som tänker på Stockholms Crusingen tänker på just DEN crusingen som sker nu på lördag!

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
PaZZe
8 augusti 2008 · 199 Inlägg

Hörde att det var förcruising idag inför sthlm cruising imorgon , stämmer det ?

Nissan Skyline R33 GTR "Midnight Purple" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang