Filminspelning.

Karlzzon Bil och MC guru
3 maj 2005 · 272 Inlägg

Jag och min firma www.fastone.se har varit i kontakt med ett filmproduktionsbolag för att spela in en bilfilm. Så nu undrar vi/jag om det finns några här som är intresserade av att medverka i en sådan film...vi söker givetvis stylade, snygga bilar, gärna med alldeles för mycket hästkrafter wink Maila intresse med presentation till info@fastone.se

MVH

Martin

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se
Mitsubishi LANCER EVO 6 "M38TR edition" (2001)
Karlzzon Bil och MC guru
3 maj 2005 · 272 Inlägg

För information och för att många undrar så kommer denna film projekteras/filmas på västkusten med omnejd. Det kommer att bli en "hel" film i DVD format.

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se
Mitsubishi LANCER EVO 6 "M38TR edition" (2001)
Denno
3 maj 2005 · 49 Inlägg

Synd att jag inte har en bil som passar.
Om inte en orginal röd mazda 6 går bra smile

crillelundh
3 maj 2005 · 100 Inlägg

varför inte bestämma själv, titta runt här inne å fråga ägarna till dom bilarna som du vill ha med, är ju många som inte tittar på forums-delen

MAZDA RX7 TURBO2 CONV.
BMW 535i
spana gärna in dom å lägg din dom
Snabbare
3 maj 2005 · 153 Inlägg

Abiex kanske vill vara med?

Mess with the best...bli ifrånkörd like the rest
Karlzzon Bil och MC guru
3 maj 2005 · 272 Inlägg

Det går ut förfrågningar i dagarna, men jag tänkte ställa frågan här oxå så man inte missar någon.... wink

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se
Mitsubishi LANCER EVO 6 "M38TR edition" (2001)
Switch
3 maj 2005 · 95 Inlägg

Blir det något plagiat på GIS filmerna eller?

carnageman Rallyförare
3 maj 2005 · 1 075 Inlägg

Är det getaway så räkna med mej...
Annars fåre va...

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
FilipD
3 maj 2005 · 97 Inlägg

lite på vad carnageman  sa=
va e de för sorts film??
Finns  aldrig för få bilfilmer!

vissa är nöjda med lite effekt!
Vissa är inte nöjda med mycket effekt!
Switch
3 maj 2005 · 95 Inlägg

Personligen tycker jag att GIS filmerna suger hårt!

Att riskera andras liv på det sätt dom gör att jag bojkottar GIS.

FilipD
3 maj 2005 · 97 Inlägg

Switch skrev:
Personligen tycker jag att GIS filmerna suger hårt!

Att riskera andras liv på det sätt dom gör att jag bojkottar GIS.

det är så sant som det är sagt.. men det går inte undvika att det är kul att se två gatbilar tävla.

det är roligare att se typ berdsladd i norge än stcc eller rally.. vanliga bilar som kört hårt..

fast det är ju min ringa åsikt

vissa är nöjda med lite effekt!
Vissa är inte nöjda med mycket effekt!
Karlzzon Bil och MC guru
3 maj 2005 · 272 Inlägg

Det finns alltid folk som tycker både det ena och det andra..gör inte si och så för det är farligt.....burna inte för det luktar illa...måste du stå på tomgång, det är inte bra för miljön...måste du trimma så mycket, jag hänger inte med....varför har du mer pengar än mej...osv...känner inte för att debattera det här men alla har rätt till en åsikt.....så hur filmen kommer att göras och va den kommer att gå ut på diskutteras endast mellan oss som skall vara med i projektet. Sorry. Men om man är intresserad kan man anmäla sig och sin bil, så får vi se vad som händer. Det blir iallafall något ut över det vanliga det lovar jag.

MVH

Martin

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se
Mitsubishi LANCER EVO 6 "M38TR edition" (2001)
carnageman Rallyförare
3 maj 2005 · 1 075 Inlägg

Jahapp...
Vad gäller GIS & GR så kan jag säga så här mycket:
Alla inblandade förarna i dom filmerna är tävlingsförare.
(MR X är gammal rallyharry likaså Snubben som kör cossin i 2:an)
(GR är en tävlingsförare som innehar bland annat 4 stycken världsrekord på båge däribland snabbast på bakhjulet)
Kan inte försvara körningen i city. Det gick lite för fort ifall nån lodare eller väktare snabbade över för att komma till seven-eleven å köpa donuts...
Men motorvägen va ingen större fara...

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Karlzzon Bil och MC guru
4 maj 2005 · 272 Inlägg

Tävlingsförare eller inte...jag har själv haft internationell A-licens sedan 1997, skördat många framgångar.Har en massa pokaler som samlar damm. Men det finns fortfarande vanliga gatåkare som har grym talang och säkert skulle göra bra ifrån sig på våra tävlingar, men aldrig fått changsen....och visst skördar vägarna offer..men hur många av dessa beror på maskinfel, droger eller medicinska saker?....och skall man göra en korrekt riskanalys så är det stor changs att procentsatsen talar för att man aldrig skall gå utanför dörren men ändå löper stor procentuell changs att förolyckas. Nånting hemma kan bli strömförande eller så halkar du i duschen och slår ihjäl dej.....eller blir strypt av grannens pytonorm som rymt.....Vi skall göra en schysst bilfilm. Ett stort produktionsbolag skall producera och distribuera. Så är det bara. Im sorry, but its up to you if you like it or not, switch.

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se
Mitsubishi LANCER EVO 6 "M38TR edition" (2001)
FilipD
4 maj 2005 · 97 Inlägg

ne men man vill veta lite om man skulle va intresserad eller.. fast.. kör ju merca..
det är väll mest intressan med japsare=)

vissa är nöjda med lite effekt!
Vissa är inte nöjda med mycket effekt!
carnageman Rallyförare
4 maj 2005 · 1 075 Inlägg

KarlZZon på taket 2 eller? :-)

Karlzzon skrev:
Tävlingsförare eller inte...jag har själv haft internationell A-licens sedan 1997

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
dhaniz
4 maj 2005 · 47 Inlägg

Skulle gärna vart med, men tror inte min håller klassen..

Tunderbird
4 maj 2005 · 170 Inlägg

Hade också kunnat vara med men imed att man inte riktigt vet vad du söker så

V8 Power
Ford Thunderbird "Fågel" (1994)
Cordoba_Robban
4 maj 2005 · 44 Inlägg

vad handlar filmen om...ska ni bara filma bilar som kör omkring o skrämmer vettet ur svensson familjen på väg till landet eller e det en film med lite handling o så...ska man visa upp bilarna eller e det statister till en seriös film du söker....

skulle gärna vart med men du söker ju bilar med för mycket hästar....ja har för lite i så fall...hehe....men man kan ju snabspola när ja kommer puttrandes.....eller? hehe.....

Seat Cordoba -99
http://www.garaget.org/?car=6295
"Bara döda fiskar flyter med strömmen"
Dobbermannen V8-pullver!
4 maj 2005 · 60 Inlägg

Jag e lugnt me!

Live hard, Die young.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang