Du förare till en silvrig Porsche Cayman på Riksv. 41 mot Borås...

CivicIssa Issa
31 augusti 2008 · 329 Inlägg

sand3rs skrev:

CivicIssa skrev:
Kan säga att alla gör sina misstag med elr utan körkort.. med elr utan fet bil:D alla människor gör fel:P Även ja:P hehe..

Ja kör som en fubbik ibland:D de erkänner ja..big_smile men de e rent korkat igentligen för ja riskerar mitt o andras liv.. o de e rätt korkat.. men sen finns de vissa åldersgrupper med som gör de:P Som när ja o smabon kom körandes typ 100 på 70 väg.. vadå oskylldigt:P vårat fel sj ... men iallafall de var högerregel där.. gubben som kommer på våran vänster alltså vi på hans höger.. kör rakt ut framför oss.. o fiser i 50... vi får veja *tur p-plats vid sidan. * Bre kas me en Celica.. lyckat ? vi överlevde iallafall.. men där började man tänka ...  iallafall vi stannade o hoppades på att gubben me skulle göra de.. men nopp han tittade på oss o körde i sin lilla takt 50 km/h..  där e de båda som gjort fel.. vi kör för fort gubben i sin volvo 740 trycker ut tongue haha...   så alla gör vi fel.. Efter det har man tänkt lite mer iallafall.. men fortfarnade kör man ju inte helt lagligt:P haha.. de går bra inte att hålla hastigheterna? elr va säger ni som läser?  så ja håller inte me nån sida av er... hehe..  men ni båda har iallafall rätt i va ni säger..

Lycka till me kortet iallafall:D o hoppas du klarar de o bli inte av me de igen:)

Jag säger att jag önskar att du läser igenom texten och strukturerar upp den innan du postar. Jäkligt svårt (för mig) att hänga med i den med förkortningar, skratt, punkter, stavfel och grammatiska fel överallt.

Men, nu kan jag iaf somna...

då ursäktar jag men jag har problem med stavningen.  o me gramatiken.. Har något som heter Dyselexi.. Och det är inte något jag e glad för.. för det sabbar mycket av mitt liv tycker jag själv..  Vill du veta vad jag menar så kan du skicka ett pm till mig. smile Det kan ni andra med smile natti natti:)

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
31 augusti 2008 · 963 Inlägg

daaanyy skrev:

FireTraXX skrev:

Hmm. skrev:
Jag har haft körkort, så jotack jag är en ganska säker förare. men det är inte DET VI DISKUTERAR HÄR! passar det inte? hejdå smile

Glöm det, detta är ett forum.
På forum diskuterar man.

Jag påstår att du är en mes.
Diskutera det.

Ska vi sänka oss till din nivå så håller du på som en ***....
Ett forum så diskuterar man  det som topicen gäller. Han ville diskutera hur fan folk beter sig i trafken gentemot övningskörare osv.
Trafiken är tyvärr som den är pga sådana som dig. Som tur är så försvinner ni sakta med säkert...en i var björk längs vägen. Hade någon kört om mig och riskerat mig och min flickväns hälsa på ett vårdlöst sätt så hade jag följt efter den bilen och sedan diskuterat med denna människan om vad fan han sysslar med.
Försöker verkligen inte vara en moralkärring då jag själv kör över gällande hastighetsgränser många gånger, men man får väl för fan vara mogen nog att välja sina tillfällen då man är 100% säker att man inte kan skada andra människor i trafiken.

Följa efter med en 2.0T? LOL! Hänger du ens med en gräsklippare?! tongue

Nä... men om du nu är så bror duktig och inte tycker om folk som kör fort, varför har du då en trimmad bil? Och varför skulle du racea(det är ju det du gör om du försöker hänga på någon som kör om dig) om du inte tycker om folk som kör för fort? Du anser ju att folk som kör för fort riskerar andra människors liv...

Kanske ska åka buss, bli politiker och arbeta för höjt bensinpris skulle vara något för dig?

Senast redigerat av TCG (31 augusti 2008)

Losgard
31 augusti 2008 · 1 688 Inlägg

Hade du varit en bra chaufför så hade du låtit Porschen passera innan du svängt ut.

Det räcker inte att titta om det kommer en bil på höger/vänster sida, kolla även hur fort den kommer osv...

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Volvo V70 (2012)
Audi S2 89Q (1994)
Pikey
31 augusti 2008 · 2 283 Inlägg

Fan du som skapa tråden är ju riktigt blåst.

R.I.P. Michael Jackson!
TRYIT Teddan
31 augusti 2008 · 2 495 Inlägg

j0jje_ skrev:

r-ted skrev:
ne nu ger jag upp .... i morgon skall bilen tvättas och pungen rakas ........

lycka till med körkortet, kör som folk så slipper du ta om det ..


en annan tanka var att du blev av med körkortet för en så liten överträdelse , alltså hadde du prövotid.
då har du ju inte kört bil så jätte många år .......

Kör man 31 km/h (på alla sträckor förutom 30 sträckor, räcker med 21?), för fort så spelar det ingen roll om man haft körtkort i 10 år eller 10 veckor man tappar enligt lag körkortet då! Dock får en med prövotid ta om kortet och en utan får tillbaka det efter en viss tid!

jo jag vet , men det jag menade var just att om han fick ta om det så har han haft körkort kortare än 2år.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang