Hur träffades du och din partner?

Magda
6 september 2008 · 331 Inlägg

Jag och pojken träffades på krogen. Jag kände igen killarna han va där med och fick sen syn på honom. Vi fick ögonkontakt, började dansa och hängde sen ihop resten av kvällen. Visade sig att han gick i 1an på skolan medan jag gick i 3an och dom äldre tjejerna tittar ju inte så ofta på dom yngre killarna tongue Blev ju lagom förvånad när det visade sig att han va 1år äldre än mig! (han hade fått börja om i 1an när han flyttade) Blev inte störtkär direkt eftersom han va riktigt full den kvällen men när vi några dagar senare träffades i nyktert tillstånd sa det klick direkt! Har nu vart tillsammans i 1år och 6 månader om en vecka smile

skyrazer
6 september 2008 · 89 Inlägg

Träffade min tjej på en fest. Hon hade kille då, men ett halvår senare hade vi pratat mycket på nätet etc och hon var trött på sitt ex så pang på så var både hon och jag singel. Några dagar senare blev vi ett par och är det fortfarande idag, 2 år (den 10 sep) senare smile

Det viktiga är inte att vinna, det är att ÅTERVINNA!
Lindgren_
6 september 2008 · 2 644 Inlägg

hmm jag såg min brud i skolan och tänkte damn vilken brud hon är målare också det är ju fränt smile så började ragga lite smått sen sökte jag upp henne på bilddagboken och tog hennes msn osv.. men det var ett problem jag hade henne redan på msn och varför yikes

joför jag redan snackat med henne massa över garaget.org utan att ha en aning om att det var hon smile

så då vare ju bara pang bom bilar och snygg som fan det är bara träffa så , så vart det smile

Så nu har jag en riktigt fin och underbar brud smile mycket tack vare garaget.org!

Johan Lindgren
AppleandCoffe Lat och helgalkis
7 september 2008 · 61 Inlägg

Jag träffade min efter att krogen stängde, hon gick förbi och jag frågade ifall vi skulle gå på dejt.
Fick ett ja och dagen efter satt vi på Heron city och käkade middag, bowla och bio haha. Tilläggas är att vi faktiskt gick i sammaklass 7-9:an men efter det hade vi inte träffats. Detta var 3 år sen, bott ihop i 2 smile

NxV ElectroRaggare
7 september 2008 · 883 Inlägg

mitt Ex (aka tjejens klasskompis..) parade ihop oss bara för skojs skull....
Det var 5 år sen nu.. smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang