nystartad bilklubb

Anders J
23 april 2006 · 77 Inlägg

gå in på www.draminbil.nu o läs mer

Diesel power!
Volvo S70 TDI "R-design" (1998)
Fimpha
23 april 2006 · 557 Inlägg

Vem fan betalar för att bli medlem där? hmm

//Jerry
MilleN
23 april 2006 · 9 108 Inlägg

bara att önska lycka till hehe.. Finns tillräckligt med gratis bilforum så man klarar sig tycker jag.

SpeedFirE ICA-nisse
24 april 2006 · 143 Inlägg

Grym klubb! Jag ska lätt bli medlem!!!

Lone Star
24 april 2006 · 1 231 Inlägg

Totalt 8 medlemmar

Du får nog skaffa dig ett rykte samt ett antal tusen medlemmar innan du kan ta betalt av folk.

Eller vad är det man betalar för? Ger det några förmåner eller får man bara skriva i forumet?

Mitt projekt: Evo III
zortep
24 april 2006 · 911 Inlägg

jag skulle iaf inte betala hmm på en annan klubb så får man joina gratis eller betala 200 kr för att få billigare saker eller vid beställningar från deras sponsorer , eller nån gratis korv vid mässan eller typ billigare pris på biljetten.
tror fan man måste va lite körd om man tar betalt för att bara skriva där nån gång ibland.
på det viset får man inga members, och members är som reklam tongue

pic up the phone, wazzzaaa
Volvoz84 "Ijenkligen"
24 april 2006 · 786 Inlägg

hahahahahahaha besökare just nu 1!!

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Kelan Kelan.pixbox.se
24 april 2006 · 239 Inlägg

känns inte som något jag skulle betala avgift för att få använda när de finns massa andra forum som e gratis och bra mycke mer folk på

//Silverpilen\\
Slutlekt
24 april 2006 · 114 Inlägg

Verkar bara va några småkillar som vill skaffa sig lite pengar.

Om det är en sådan stor hobby så tar man inte betalt för det.

Skaffa pengar genom reklam istället annars kommer sidan aldrig att få några besökare.

Volvo S40 (1996)
Psychotic Brum säger bilen.
24 april 2006 · 394 Inlägg

Anders J skrev:
gå in på www.draminbil.nu o läs mer

Tips är ju att göra sidan gratis.. Om den sedan går bra och du får mycket besökare så kan du ju skaffa sponsorer som pröjsar en del.. Du kan ju inte erbjuda en tjänst som redan finns gratis och tro du kan ta betalt för den.. Lycka till..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
ludde__mannen draminbil.nu
25 april 2006 · 1 382 Inlägg

Grejen med sidan är inte att det ska vara ett forum utan en klubb.. Där vi så småningom ska annordna träffar och dyl.
Tex har vi en klubblokal på G nu närmast! (Nu behöver ni inte gorma för det är ju klart att inte så många kommer ha nytta av den eftersom den ligger i Tibro)

Miklen
26 april 2006 ·

..vad är det för speciellt med denna klubben.. inte för å va sån men ja känner att en ny klubb måste ha nåt nytt att komma med annars så som d va sagt här ovanför d finns tillräckligt med gratisklubbar som dessutom ordnar me träffar.. eller så ordnar sig träffarna ändå..Men keep up the good work å lycka till smile

Burken Utanlem
26 april 2006 · 895 Inlägg

Lone Star skrev:
Totalt 8 medlemmar

Du får nog skaffa dig ett rykte samt ett antal tusen medlemmar innan du kan ta betalt av folk.

Eller vad är det man betalar för? Ger det några förmåner eller får man bara skriva i forumet?

där överdriver du....
jag och några vänner drog igång en klubb vi e ett år om 5 dagar... 117 betalande medlemmar smile
rykte tusen pers.. nej nej smile

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Burken Utanlem
26 april 2006 · 895 Inlägg

Clearingnummer: 6669
Kontonummer: 569 420 032

....
kay... privatkonto?.. är föreningen reggad hos skatteverket?...
ideell?...

finns många skumma klubbar en till skum är : http://www.swedishpower.se/

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
ludde__mannen draminbil.nu
26 april 2006 · 1 382 Inlägg

Föreningen är registrerad JA! Däremot vet jag inte varför man måste föraöver pengar så.. Vet inte om det har något att göra med någon kostnad vi sparar in på det viset. ( Jag håller mig undan från penga räkningen wink ) men som sagt att nu när vi är en sådan liten kubb som vi är än så länge så vänder vi både en och två gånger på varje krona.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang