Vad tycker du om garagets om ändringar?

T5-Gajjan
27 september 2008 · 166 Inlägg

Jag tycker att de verkar bra, Men jag gillar inte och ändra på saker och ting när jag har vänjt mig:)

VolvoHanna
27 september 2008 · 373 Inlägg

har inte märkt av så mkt än, men jag tycker de verkar bra

Klorin_Elvis Fetast i stan !!
27 september 2008 · 991 Inlägg

Jag fattar nada när man ska lägga in bilder och info om gamla bilar man inte äger längre  då kommer det upp att man ska fylla i varför man inte äger den längre men de finns inte någonstans där man kan fylla i de =/

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Destajnii
27 september 2008 · 219 Inlägg

Vilka ändrigar? tongue

Mortalis VW-nörd?
27 september 2008 · 4 332 Inlägg

Enda jag har märkt är att avståndet mellan bilarna under forumnamnen på människorna blivit större, vilket gör att de som har mer än 2 bilar kanske skriver ett inlägg på två ord och tar upp ett helt A4 tongue
Hoppas ni förstår va ja menar, men som typ Destajnii här ovanför har ju två bilar, STORT mellanrum mellan de två, jobbigt o läsa igenom trådar helt enkelt...

Ska lägga till att mellanrummen återkommer när man kollar in folks bilar. Typ om någon listat upp ett par saker om bilens väghållning så blir det enorma avstånd, bara för mig? Firefox 3.02 eller så...

exempel:

sänkningssats bla bla 50/40


brembo what not


Så blir det för sånt som tidigare stod i en följd :S

Senast redigerat av Mortalis (27 september 2008)

xXchamXx94 Studerande
27 september 2008 · 727 Inlägg

Jao, det är rätt bra faktist.

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
Matt3_
28 september 2008 · 449 Inlägg

Det är ganska bra smile, men saknar en funktion som finns på andra forum. Det som gör att man kan kolla om man redan har skrivit i tråden eller om man inte har gjort det..

FreddeK
28 september 2008 ·

T5-Gajjan skrev:
Jag tycker att de verkar bra, Men jag gillar inte och ändra på saker och ting när jag har vänjt mig:)

haha är du en sån där bakåtsträvare som inte ser nya möjligheter?

Acke88
28 september 2008 · 345 Inlägg

Hetast just nu bilarna föll onödigt långt ner och senast inlogagde bilderna ser konstiga ut, annars är allting bra. Bra också att videona ändrades så att det inte är lika mycket "mindre intressant" genast i rutan.

Volvo XC70 (2005)
Volvo 940 (1995)
klimpan
28 september 2008 · 2 600 Inlägg

jo verka vara bra men mina röster på min bil är borta =/ står bara fatts 5 röster:P nån annan som har nått liknade problem ? lika så gammla fordon är borta me.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
28 september 2008 · 5 753 Inlägg

gillar dom inte..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Waho Allmänt Jobbig
28 september 2008 · 1 200 Inlägg

Tycker Chrizz gjorde det bättre, har inte hittat ngt värt att klaga på än faktiskt tongue
Kaaaaanske vore en sak att ha liksom en underkategori inom bilarna där man lägger dom sålda.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Seth
28 september 2008 · 3 354 Inlägg

tycker det är bra. gillar att det är mer lättläst på bilinformationerna

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
DoT Häst
28 september 2008 · 1 099 Inlägg

Har inte hittat något negativt än. smile

Än är inte den sista idioten född..
Bjork OEM <3
28 september 2008 · 6 957 Inlägg

Matt3_ skrev:
Det är ganska bra smile, men saknar en funktion som finns på andra forum. Det som gör att man kan kolla om man redan har skrivit i tråden eller om man inte har gjort det..

Har funnits men försvann.

Tkr de e sådär, men man får väl pröva å se smile

OEM <3
bollen1986
28 september 2008 · 3 714 Inlägg

har inte kollat runt så mkt men det man sett verkar bra

kul med lite fräschare utseende big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
beyond Avstängd
28 september 2008 · 367 Inlägg

nu efter ett dygn . vart det bra ,känslan sitter nu . har vant mig. och det är mkt plus i nya funktionerna. det vart kanon .

bra jobbat Chrizz

MVH Beyond
LasseMan underordnad allfixare
28 september 2008 · 696 Inlägg

bara jag som upptäckt att det inte går att rösta längre?

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang