djurplågeri !!!!!

Maizer
2 maj 2006 ·

Kan nån förklara vad som händer? Vet inte fall jag vågar kolla annars, mår så jävla dåligt av sånt skit :S Ingen som har sett talibaner som skär halsen av amerikaner etc? FYFAN de är inte roliga, jag såg jätteliten stund och hade fan sömnproblem ett antal dagar sad

THEBADGUY Gorgilus addictus
2 maj 2006 · 4 737 Inlägg

Maizer skrev:
Kan nån förklara vad som händer? Vet inte fall jag vågar kolla annars, mår så jävla dåligt av sånt skit :S Ingen som har sett talibaner som skär halsen av amerikaner etc? FYFAN de är inte roliga, jag såg jätteliten stund och hade fan sömnproblem ett antal dagar sad

Tror inte du vill veta....de var alldeles för sjukt...men ett tips....kolla inte...för ditt eget bästa

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Karlzzon The One Evolution
2 maj 2006 · 1 627 Inlägg

djurplågeri är inte bra  men sen finns det ju dom som tycker djurplågeri är att äta djur

Fäll ner pungen och landa
zortep
2 maj 2006 · 911 Inlägg

OMFG..............
Jag slår absolut inte tjejer, men henne skulle jag misshandla utan att tveka, jävla fucking kärring ! Fan vad arg jag blir !!!!!!!

pic up the phone, wazzzaaa
Maizer
2 maj 2006 ·

Såg en liten snutt häromdan från en annan sida, jag kolla inte så långt men en polare berätta att de flår typ en tvättbjörn eller nåt levande, och den stackarn försöker krypa därifrån när de är klara o skit.. Va fan är de för folk som gör sånt? sad

zortep
2 maj 2006 · 911 Inlägg

Maizer skrev:
Kan nån förklara vad som händer? Vet inte fall jag vågar kolla annars, mår så jävla dåligt av sånt skit :S Ingen som har sett talibaner som skär halsen av amerikaner etc? FYFAN de är inte roliga, jag såg jätteliten stund och hade fan sömnproblem ett antal dagar sad

jag tror jag har sett den. " unknown russian soldier " sinnesjukt att man kan göra så !!

Senast redigerat av zortep (2 maj 2006)

pic up the phone, wazzzaaa
THEBADGUY Gorgilus addictus
2 maj 2006 · 4 737 Inlägg

Ja man kan ju undra va de är för psykfall.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
chrizz Administratör
2 maj 2006 · 11 790 Inlägg

POSTA INTE SÅNT JÄVLA SKIT HÄR!

Postaren avstängd.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang