Se upp för detta Stylingföretag!

p@trioten Vårdare!
4 maj 2006 · 60 Inlägg

Men du... kartongen var inte ''bucklig'' isånnafall så e de ju posten du får ta de me först!

Senast redigerat av p@trioten (4 maj 2006)

Opel Power ''Fresh Thinking Better Cars''
Sir_x
4 maj 2006 · 945 Inlägg

Saabare skrev:
Jävla pajasföretag. Du borde inte ta lagen i egna händer. Annars får du fängelse o blir åtalad. Polisanmäl företaget.

Du tror väl inte på allvar att han skulle "ta lagen i egna händer" för detta? Visst är det dåligt av företaget men att spöa dom? njaeee.

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
Slutlekt
4 maj 2006 · 114 Inlägg

p@trioten skrev:
Men du... kartongen var inte ''bucklig'' isånnafall så e de ju posten du får ta de me först!

Har jag sagt att kartongen var bucklig? NEJ.

Den var mycket väl inpackad och inga yttre skador.
Så det är omöjligt att det har blivit genom posten dessutom var det ju fel på den om du hade läst allt jag skrev.

Volvo S40 (1996)
Slutlekt
4 maj 2006 · 114 Inlägg

Sir_x skrev:

Saabare skrev:
Jävla pajasföretag. Du borde inte ta lagen i egna händer. Annars får du fängelse o blir åtalad. Polisanmäl företaget.

Du tror väl inte på allvar att han skulle "ta lagen i egna händer" för detta? Visst är det dåligt av företaget men att spöa dom? njaeee.

Nä så långt tror jag inte att jag skulle gå för detta.
För 1300: är det inte värt.

Volvo S40 (1996)
Mr_diesel
4 maj 2006 · 43 Inlägg

välkommen in i klubben.... ja beställde ögonlock till min golf 4 som ja hade å de fanns 2 modeller ett som e utskuret för blinkers å ett som e slät, skulle ha de släta men fick de utskurna 4ggr fick stå för allt själv så ögonlocken blev lika dyr som en "böser-blick" grill, å där snacka vi hela grillen å inte bara små plast bitar... å de enda ja fick till svar va att ja hade beställt fel alla ggr å de va inte deras fel.. fick ingen ersättning,

Slutlekt
4 maj 2006 · 114 Inlägg

Mr_diesel skrev:
välkommen in i klubben.... ja beställde ögonlock till min golf 4 som ja hade å de fanns 2 modeller ett som e utskuret för blinkers å ett som e slät, skulle ha de släta men fick de utskurna 4ggr fick stå för allt själv så ögonlocken blev lika dyr som en "böser-blick" grill, å där snacka vi hela grillen å inte bara små plast bitar... å de enda ja fick till svar va att ja hade beställt fel alla ggr å de va inte deras fel.. fick ingen ersättning,

Jag har talat med en god vän till familjen som har jobbat som advokat i massa år.
Han skulle hjälpa mig om jag ville anmäla dom.

Har du kvar mail och kvitton från när du köpte det? hade varit bra så har jag ytterligare ett fall som bevisar att det är ett företag som inte fungerar som det ska.

Volvo S40 (1996)
Saabare Avstängd
4 maj 2006 · 1 106 Inlägg

Sir_x skrev:

Saabare skrev:
Jävla pajasföretag. Du borde inte ta lagen i egna händer. Annars får du fängelse o blir åtalad. Polisanmäl företaget.

Du tror väl inte på allvar att han skulle "ta lagen i egna händer" för detta? Visst är det dåligt av företaget men att spöa dom? njaeee.

Nej. Du läste väl när Krippeboy blev blåst på en bil?

Livet startar vid 220 km/h
Sir_x
4 maj 2006 · 945 Inlägg

Saabare skrev:

Sir_x skrev:

Saabare skrev:
Jävla pajasföretag. Du borde inte ta lagen i egna händer. Annars får du fängelse o blir åtalad. Polisanmäl företaget.

Du tror väl inte på allvar att han skulle "ta lagen i egna händer" för detta? Visst är det dåligt av företaget men att spöa dom? njaeee.

Nej. Du läste väl när Krippeboy blev blåst på en bil?

Ja jag läste det men anser inte våld som en lösning. Som sagt 1300kr är väl inte pengar värda att förstöra sitt eget och i värsta fall någon annans liv?

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
FugitivE BMW Power
4 maj 2006 · 2 362 Inlägg

MeloveGolf skrev:

FugitivE skrev:
Det kan nog vara ganska mycket pajas. Hemsidans uppbyggnad har dom även tagit ifrån Street-Performance.

Mvh Kevin

tagit? designen och e-commersen är köpt av både ridetech och streetperformence finns ca 100 företag till med samma design smile så tro inte att dom "snott" eller oseriösa bara för att dom kör
samma e-commerse.

edit:stavfel

haha okej tongue menade inte att dom hade snott skiten, menar bara att dom hade typ samma som dom. Förstod nästan att det var något sånt smile.

mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang