fyfan, vart fan är dagens samhälle på väg? polaren nerslagen för att han inte flyttade på sig när han cyklade!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
26 maj 2008 · 5 753 Inlägg

b0nd3n skrev:

_Glenne_ skrev:

b0nd3n skrev:
aj fan ! vem va det glenne ? som råkade illa ut ? mad

tegelby... du vet, värsting anton på sörsidan tongue

Nej fan ! Tegelby e ju fan som guds barn själv, han har väl aldrig gjort någonting illa yikes  satans äckel idioter som flög på han. hoppas ni tar väl hand om grabbarna glenne, och hälsa från mig med.

ja de jag menar, varför just han? hmm... hehe jao, vi får se vad vi hittar på, vi är ju ganska många nu som är ganska upprörda över händelsen så att tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
v4_backram
26 maj 2008 · 120 Inlägg

Äntligen någon som tar upp frågan! "Vart är samhället påväg"
Jag har en känsla av att vi tar emot för många invandrare (absolut inget illa menat om dem, jag har själv polare som är invandrare), det finns inte tillräckligt med jobb att ge alla, så då borde det vara självklart att både nykomlingar och svenskar kommer på "avkrokar" i sina liv. Datorerna och alla "våldsspel gör inte saken bättre när småungar skolkar å präglas av skitspel..
Om staten och FÖRÄLDRARNA kunde ta lite mer ansvar och se till att alla fick ordentlig utbildning och ett jobb så skulle det förhoppningsvis bli bättre.

(stavfel beror på dyslexi)

bollen1986
12 oktober 2008 · 3 714 Inlägg

polaren råkade ut för samma sak....
han fick inte ut en spänn  tyvärr.........

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
bollen1986
12 oktober 2008 · 3 714 Inlägg

v4_backram skrev:
Äntligen någon som tar upp frågan! "Vart är samhället påväg"
Jag har en känsla av att vi tar emot för många invandrare (absolut inget illa menat om dem, jag har själv polare som är invandrare), det finns inte tillräckligt med jobb att ge alla, så då borde det vara självklart att både nykomlingar och svenskar kommer på "avkrokar" i sina liv. Datorerna och alla "våldsspel gör inte saken bättre när småungar skolkar å präglas av skitspel..
Om staten och FÖRÄLDRARNA kunde ta lite mer ansvar och se till att alla fick ordentlig utbildning och ett jobb så skulle det förhoppningsvis bli bättre.

(stavfel beror på dyslexi)

jag känner massor som är invandrare/nysvenskar och och dom är odrägliga men snälla konstigt nog
sen finns det riktiga rötägg med........

Senast redigerat av bollen1986 (12 oktober 2008)

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
FL3JM Inga konstigheter
12 oktober 2008 · 2 064 Inlägg

bollen1986 skrev:
polaren råkade ut för samma sak....
han fick inte ut en spänn  tyvärr.........

Varför drar du upp en flera månader gammal tråd?
Måste ju ha legat på typ 30'e sidan här, eller sökte du på nått speciellt så den kom upp? neutral

bassjunkie Avstängd
12 oktober 2008 · 68 Inlägg

håll inte på skriv skit här nu
med era regnr synliga på foton på era bilar
Finns snutar och annat från myndigheter här

men poliser vet:
man snackar bara
eller så gör man bara

ni snackar bara så dom behöver inte kolla upp er lol
så eller tvärtom:lol:

168db!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang