Jerry springer fake eller icke ?

Shallie
23 oktober 2008 · 730 Inlägg

tjenare.. kollade på jerry springer förut o ja tycker allt ser så tillgjort och fake ut.. någon som vet något om detta om det är mycket uppgjort ?

Fölkesberg Racing =)
Volvo 855 T5 "Volvo 870" (1995)
Germax
23 oktober 2008 · 12 086 Inlägg

Jerry springer har funnits i över 15 år.. senaste 10 har de endast handlat om att göra grotesk tv.
Man gör upp stories och tar dit dom knäppaste idioterna man kan hitta, tar av dom kläderna ger dom basebollträn och vips skitkul tv big_smile

Shallie
23 oktober 2008 · 730 Inlägg

JapMax skrev:
Jerry springer har funnits i över 15 år.. senaste 10 har de endast handlat om att göra grotesk tv.
Man gör upp stories och tar dit dom knäppaste idioterna man kan hitta, tar av dom kläderna ger dom basebollträn och vips skitkul tv big_smile

jo visst de e sjukt rogivande... tongue men fattar inte hur folk ställer upp på det tongue o som du säger de knäppaste idioterna de måste de ju vara för vissa utav dem e ju dumma i huvvet verkligen big_smile

Fölkesberg Racing =)
Volvo 855 T5 "Volvo 870" (1995)
expect1991
23 oktober 2008 · 1 814 Inlägg

Skulle tro att det är fejk till 99%, ibland improviserar idioterna kasnke? big_smile

sjuk programm tongue

Shallie
23 oktober 2008 · 730 Inlägg

expect1991 skrev:
Skulle tro att det är fejk till 99%, ibland improviserar idioterna kasnke? big_smile

sjuk programm tongue

ah de får säkert bara "riktlinjer" så får de kafsa bäst de vill..tongue men undrar vad man betalt eller något big_smile

Fölkesberg Racing =)
Volvo 855 T5 "Volvo 870" (1995)
volvo_nicke3 Avstängd
23 oktober 2008 · 519 Inlägg

de är nog inte fake tongue de är nog så jävla dumma i amerika x) haha men de är rätt roligt när de slår halft ihjäl varandra wink haha

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
Sushikocken Sleeper
23 oktober 2008 · 3 084 Inlägg

Fejk dem får garanterat betalt för att vara korkade

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Rquired Allmänt envis
23 oktober 2008 · 12 512 Inlägg

En hel del av Springer besökarna är säkert betalda skådespelare. Men annars varför skulle fattigt/korkat (behöver inte vara samma sak så inga arga inlägg nu) folk som ändå inte har någon sysselsättning ta upp sitt fall i ett program som detta, tjäna lite pengar och få skämma ut grannen, den otrogna flickvännen eller vad det nu är och få sina 15 min of fame?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
hedeknasan Professional dreamer
23 oktober 2008 · 398 Inlägg

Jag tror, och hoppas, defenetivt att det är fake!
Ingen är väl så grym att den vill tjäna pengar på att folk ska göra slut i TV,
att folk ska erkänna att dom är otrogna etc.
Hoppas jag..!
Jag kan inte se det programmet utan att må dåligt, även om det är fake.
Men å andra sidan.. USA är alltid USA..?

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
expect1991
23 oktober 2008 · 1 814 Inlägg

hedeknasan skrev:
Jag tror, och hoppas, defenetivt att det är fake!
Ingen är väl så grym att den vill tjäna pengar på att folk ska göra slut i TV,
att folk ska erkänna att dom är otrogna etc.
Hoppas jag..!
Jag kan inte se det programmet utan att må dåligt, även om det är fake.
Men å andra sidan.. USA är alltid USA..?

USA är ett unikt land...på gott o ont tongue

golf88
23 oktober 2008 · 956 Inlägg

det kännsj ju lite fejkat..men vem vet...usa är ju som sagt usa

eldus veldus
Audi A6 (2017)
T5-Gajjan
23 oktober 2008 · 166 Inlägg

en del är fejk men inte allt! men vem bryr sig rolig endå, Morsan följer varje avsnitt:D

Shallie
23 oktober 2008 · 730 Inlägg

T5-Gajjan skrev:
en del är fejk men inte allt! men vem bryr sig rolig endå, Morsan följer varje avsnitt:D

haha grym mor du har som följer programmet haha , säger tal som ni alla sagt mycket troligt det är sanning då usa är usa hehe ,

Fölkesberg Racing =)
Volvo 855 T5 "Volvo 870" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang