2335 besökare just nu (Topp: 5818, 2010-04-12)
134 953 medlemmar (49 nya medlemmar igår)

Var på prestanda träff på Björkviks motoranläggning i dag.Det var tråkigt väder, blåsigt och kallt men det regnade inte i alla fall.
Rätt fina bilar som gick bra bla en Lightning med kompressor och en Saab på ca 550hk tror jag att det va och ett gäng med rs4 och en Kleeman AMG E55 bla.
Det blev inte så mycket bilder pga vädret och sen var bilarna inte direkt rena heller så det får jag ta när det blir en finare dag.
Kommentera gärna ![]()

På laddning med V-Power strax före 6 på morgonen jäsp.
Morgon samling.Alla står och fryser Brr.
Nu börjar det dra ihop sig för lite gasa ![]()

RS4-mannen provar lyckan mot monster Saaben.
Satan vad den går!Dock inte optimalt med framhjuldrift och blöt asfalt:)
Så ser Saaben ut.
Mr_Lightning grymma F-150
Moddad 335.
E55 AMG KLEEMANN 5.5L V8 420hk. Gick riktigt fin.Tysk kvalitet.
Chippad Golf
GTI30EDITION Fina Golf med DSG låda. Fick åka med och vilka underbara växlingar ryyys. Fydligen så klarade den 0-100 på 5 sek på blöt asfalt och det är jävligt imponerande.
Senast redigerat av 2002tii (2008-10-26 18:50:00)

F150, dom är ju för jäkla läckra alltså.

Fina bilder på fräna bilar
. Jag fick en mindre chock när det stod prestanda träff och det var en renault traffic på första bilden ![]()

Freddye skrev:
Fina bilder på fräna bilar
. Jag fick en mindre chock när det stod prestanda träff och det var en renault traffic på första bilden
Ha ha
Vill bara tillägga att det torkat upp nästan helt när vi körde med Performance boxen från Racelogic, och den sämsta tiden låg på 5,4s till 100 den bästa på 5,0s till hundra (bilen är framhjulsdriven).. vill passa på att tacka för den trevliga åkturen i 2002Tii:s fina M5:a, bra ryt i den både ljudmässigt och klippet i den.. en riktigt rolig dag på Björkvik med trevliga bilentusiaster som slöt upp.. *tummen upp*
Senast redigerat av GTI30EDITION (2008-10-27 10:17:39)

Fina bilder 2002tii!! Du skulle åkt bakom din egen bil o tagit några kort när du gasade på ut kurvan efter flygrakan med riktigt stiligt bredställ!

Snygga bilder Patrick !
Det var en mycket trevlig dag med en salig blandning bilar och trevliga människor.
Tack alla !
Mvh Anders
Senast redigerat av Mr_Lightning (2008-10-26 14:21:05)

Om det hade vart sommar nu hade jag med vart där tro jag ![]()
och kört lite mot "GTI30EDITION" ![]()

Mkt. snygga bilder!
soyd skrev:
Om det hade vart sommar nu hade jag med vart där tro jag
och kört lite mot "GTI30EDITION"
Hehehe.. det ser jag fram emot, men det går ju fler tåg och vi får hoppas på en träff i vår/ sommar också. ![]()

Tack för berömet.
Hade viljat fota lite mer seriöst med några sjysta åka bilder och så men vi får ta det när det blir bättre väder. ![]()
Då kanske jag kommer med 02a?

GTI30EDITION skrev:
Vill bara tillägga att det torkat upp nästan helt när vi körde med Performance boxen från Racelogic, och den sämsta tiden låg på 5,4s till 100 den bästa på 5,0s till hundra (bilen är framhjulsdriven).. vill passa på att tacka för den trevliga åkturen i 2002Tii:s fina M5:a, bra ryt i den både ljudmässigt och klippet i den.. en riktigt
rolig dag på Björkvik med trevliga bilentusiaster som slöt upp.. *tummen upp*
Wow, det låter ju extremt bra! Du lär ju spöa många 4wd bilar då som har nästan mer effekt än dig och väger liknande
...känns som du borde ha mkt mer än 320hk för att få de tiderna?
peegee skrev:
GTI30EDITION skrev:
Vill bara tillägga att det torkat upp nästan helt när vi körde med Performance boxen från Racelogic, och den sämsta tiden låg på 5,4s till 100 den bästa på 5,0s till hundra (bilen är framhjulsdriven).. vill passa på att tacka för den trevliga åkturen i 2002Tii:s fina M5:a, bra ryt i den både ljudmässigt och klippet i den.. en riktigt
rolig dag på Björkvik med trevliga bilentusiaster som slöt upp.. *tummen upp*Wow, det låter ju extremt bra! Du lär ju spöa många 4wd bilar då som har nästan mer effekt än dig och väger liknande
...känns som du borde ha mkt mer än 320hk för att få de tiderna?
Hallå!
Nja.. jag tror faktiskt att den ger någonstans runt den effekten.. från 310 och max upp till 320 hkr.. DSG lådan och den inbyggda "launch controllen" ger mkt hjälp till 0-100 tiderna, men när vi körde
402 meter och om man då räknar baklänges så ser man att man hamnar på den effekt som
trimfirman uppger.. cirkus.
.
Jag ska försöka mig på en Rototest snart och då lär man väl få det svart på vitt sen.
Senast redigerat av GTI30EDITION (2008-10-26 19:45:40)
0.040017