Student åk!

[Driver]
9 maj 2006 · 78 Inlägg

Tja!
Nu börjar studenten närma sig!
Funderar på vad man ska ha för åk och eftersom det antagligen bara blir jag själv eller 2 kompisar till som ska åka så tycker jag/vi att ett stort lasbilsflak blir lite väl att ta i med..
Ngra tips om studentåk som kan få andra o vrida huvudet lite? smile

Har du ngt åk som du vill hyra ut så hör av dig ifall du kan tänka dig varberg vecka 24, onsdag! smile

MVH!

Om du vågar gasa fullt har du inte trimmat tillräckligt!!! =D
Markus_C Kart & Mätningstekniker
10 maj 2006 · 701 Inlägg

Själv skulle jag satsa på ett ordentligt pyntat släp. Såg en i fjor som hade ett släp som var täkt med sand. Sen hade de pyntat med lite gräs sådan som växer på sandstränderna. I mitten hade de satt en solstol och en hink med is i till skumpan. Såg hur gött ut som hälst.

Ghost_Face
10 maj 2006 · 517 Inlägg

Man ska ju vara ute i god tid om man ska fixa en schysst student-kärra, annars får man väl hyra eller ta någon pilsner-pråm, då får man garanterat en och annan blick, men kanske av den mindre önskvärda varianten =P

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
10 maj 2006 · 1 852 Inlägg

en polare köpte en gammal skithusvagn som han kapa på mitten så att den blev öppen, det var skitcoolt... dock höll den på att knäckas så han drog ett spännband runt som höll ihop det hela big_smile

man lever bara en gång så lev väl!
__hogberg__
10 maj 2006 · 1 161 Inlägg

du kan få hyra min golf smile eller oxå skaffar ni nån stor fet flötig cab o åker omkring i..

Burken Utanlem
10 maj 2006 · 895 Inlägg

Du har ju redan en Volvo.... wink

ne en 4sitsig cab ska de vara...

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Thommie
10 maj 2006 · 192 Inlägg

Absolut, en fläskig cab av nån sort! de åkte jag i iaf tongue

Volkswagen Passat "4Motion" (2007)
[Driver]
11 maj 2006 · 78 Inlägg

Hehe, många bra tips och jag tror jag hoppar ditt erbjudande __hogberg__ smile men tack ändå wink
Har skaffat en fläskig pickup med kraftig mullrande V8 och dubbel axlad bakvagn =P Blev hela klassen som åker tillsammans trotsallt så nu jävlar! =P
Bullo, vi hade en likadan ide om att kapa en husvagn men det skulle bli så mkt jobb och så blir polisen så jävla sura när dom ser den och så får vi inte åka vidare =P (har kollat upp om det vore lagligt =P) Tack för alla tips wink Ha det!

Om du vågar gasa fullt har du inte trimmat tillräckligt!!! =D
DasAuto
11 maj 2006 · 2 751 Inlägg

en ja känner ska åka i en ferrari 348 själv ska ja åka i en beach buggy

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Ghost_Face
11 maj 2006 · 517 Inlägg

själv åkte man en HUMMER när man gick ut, och då snackar vi inte den fjolliga versionen som man får köra med vanligt B-körkort tongue

Senast redigerat av Ghost_Face (11 maj 2006)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang