ta av grenröret

ralle_91
29 oktober 2008 · 254 Inlägg

jasså fick du ut bulten hel:O är inte bulten gängad åt andra hållet??

Senast redigerat av ralle_91 (29 oktober 2008)

Haniball_s
29 oktober 2008 · 455 Inlägg

ralle_91 skrev:
jasså fick du ut bulten hel:O är inte bulten gängad åt andra hållet??

nä det va den inte lurade på det med! men kommer fan inte ihåg riktigt hur det va! men jag minns att jag blev jävligt snopen när hela bulten komm!

>syns man inte finns man inte<
ralle_91
29 oktober 2008 · 254 Inlägg

hah okej de är de jag e rädd för e inte så hemma i att borra upp o gänga o sånt kan inte de

caromania Forummoderator
29 oktober 2008 · 9 296 Inlägg

ralle_91 skrev:
jasså fick du ut bulten hel:O är inte bulten gängad åt andra hållet??

Nej det är gängat åt samma håll. Om allting kommer ut så gör det ingenting. Sedan vill jag kommentera det där med att slå eller dra. Om muttern är som Topper skrivit rostig, dvs risken finns att den ska gå runt, då håller jag med Topper att dra försiktigt och inte knacka. Men jag tror inte det kommer vara så rostigt. Se till att använda en 6 kanthylsa, ingen 12 kant.

Jag förespråkar fortfarande att du knackar till mot att du segdrar OM muttern är i bra skick.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
ralle_91
29 oktober 2008 · 254 Inlägg

allt är rostigt men jag har provat på nån mutter och de snurra faktist så vet inte hur pass grov rosten är men jag är inte så rädd för att göra muttern rund är mest rädd för att bryta bulten

ralle_91
11 november 2008 · 254 Inlägg

vem va den som sa att jag skulle spruta på 5-56 när bilen va varm hela grenröret tog fan fyr hahaha

bmw_525_i
11 november 2008 · 37 Inlägg

Hehe så kan det gå haha.tongue

blacken
11 november 2008 ·

Du kan även prova att lossa bultarna när motorn är varm. Använd endast sexkantshylsor, om muttern har blivit "rund" så ta en mindre hylsa och slå den på muttern i stället..

ralle_91
11 november 2008 · 254 Inlägg

haha ja men tror inte de e så bra att göra som han sa haha att spruta på de när den e varm de rök som fan o tog fyr trodde inte 5-56 va brandfarligt haha

caromania Forummoderator
11 november 2008 · 9 296 Inlägg

ralle_91 skrev:
vem va den som sa att jag skulle spruta på 5-56 när bilen va varm hela grenröret tog fan fyr hahaha

Det var jag.big_smile Sprayen kyler ner så snabbt så det blir småsprickor i rosten och då tränger det in bättre. Funkar kanoners. Gick det bra med ögonbrynen? cool

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
ralle_91
11 november 2008 · 254 Inlägg

haha jadå de blossa inte upp så men fick en chock haha när hela grenröret börja brinna haha men de gick o blåsa ut de hehe har de inte börjat brinna för dig då?

caromania Forummoderator
11 november 2008 · 9 296 Inlägg

Nej, men jag lät det kanske inte bli glödhett. Körde du från Sthlm till Malmö på 3 timmar först eller?

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
ralle_91
11 november 2008 · 254 Inlägg

haha de va inte glödhett hade kört typ tre mil

caromania Forummoderator
11 november 2008 · 9 296 Inlägg

ralle_91 skrev:
haha de va inte glödhett hade kört typ tre mil

på 5 minuter tongue

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
ralle_91
11 november 2008 · 254 Inlägg

hah på en kvart hade polisen bakom mig hela vägen nästan

caromania Forummoderator
11 november 2008 · 9 296 Inlägg

http://i3.tinypic.com/vo1yjn.jpg

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
ralle_91
11 november 2008 · 254 Inlägg

hahaha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang