vad innebär det att en bil har typ fel??

h30aad
26 november 2008 · 124 Inlägg

vad innebär det att en bil har typ fel??

kimpaa
26 november 2008 · 136 Inlägg

Jaa jag undrar detsamma

Peugeot 206 GTi -00 "TILL SALU!", Nissan 200sx s13 -92
Shallie
26 november 2008 · 730 Inlägg

Är inte typ fel när man ändrar bilens ursprung som den är besiktad och registrerad i sveriga frpn intagandet eller godkändadet i landet ? ?

Det är vad jag har fått höra dock kan vara fel ?

Fölkesberg Racing =)
Volvo 855 T5 "Volvo 870" (1995)
caromania Forummoderator
26 november 2008 · 9 296 Inlägg

Jag tycker att det är typ fel när man rollar bilen med mattsvart färg och har tärningar i framrutan.

Och vad vill jag säga med det otroligt sarkastiska och otrevliga svaret? Jo att det är en väldig skillnad på "typ fel" och "typfel". Jag vill INTE skriva nån på näsan med stavfel etc, men tänk igenom särskrivningar. Ord får helt andra betydelser.

Typfel bör väl vara något i stil med det Shallie beskriver, ett fel/olikhet i registreringsbeviset.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Shallie
26 november 2008 · 730 Inlägg

caromania skrev:
Jag tycker att det är typ fel när man rollar bilen med mattsvart färg och har tärningar i framrutan.

Och vad vill jag säga med det otroligt sarkastiska och otrevliga svaret? Jo att det är en väldig skillnad på "typ fel" och "typfel". Jag vill INTE skriva nån på näsan med stavfel etc, men tänk igenom särskrivningar. Ord får helt andra betydelser.

Typfel bör väl vara något i stil med det Shallie beskriver, ett fel/olikhet i registreringsbeviset.

Oj nu när du sa de... usch vad fel de lät... och jag såg de inte förräns nu wink bra du sa de smile

Fölkesberg Racing =)
Volvo 855 T5 "Volvo 870" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang