SAAB 9-3/9-5-look på strålkastarna med dioder eller liknande?

SAABdeluxe
14 maj 2008 · 3 Inlägg

TJena!

Undrar om någon kan eller vet någon som gjort detta på sin bil.

Jag menar alltså den raden"ovanför" strålkastarna med dioder eller vad det nu är smile som dom nya saabarna har.

Hade varit snyggt o fixa till det på sin og9-3-02a ju hehe.

Hasskvist
24 november 2008 · 36 Inlägg

man kan limma en diod "stripe" bakom lyktglaset, vet inte vad farbror blå säger, men man behöver ju inte fråga häller;)

Bobbaa
29 november 2008 · 15 Inlägg

Jag köpte diod stripes och satte på det idag, det blev helt okej faktiskt. Vet inte heller vad polisen säger om det men.

iceman 850
29 november 2008 · 133 Inlägg

var kan man köpa det????????

Bobbaa skrev:
Jag köpte diod stripes och satte på det idag, det blev helt okej faktiskt. Vet inte heller vad polisen säger om det men.

Saab 9-3 ss aero "Performance By Autodepån" (2004)
Speed_Advanced
29 november 2008 · 131 Inlägg

Vet en polare som hade det på sin 9-3og. Han tog en chansning o besiktade med det och det gick igenom. Besiktningsmannen sa bara det inte stör ljusbilden för halvljus. Dock vet jag en som gjorde det på sin 940 där blev han stoppad av polisen och fick besikta om.

I drive I laugh and I Conquer
Supra_robin
29 november 2008 · 4 663 Inlägg

ska själv ögonbryn lr va det heter köpte mina diod slinger   på  http://www.stylingwebben.se/
skit bra företag
mvh robin

Bobbaa
30 november 2008 · 15 Inlägg

jag köpte mina på Ebay, från Hongkong. kosta runt 200 tror jag om jag inte minns fel?

GreenMountain_
30 november 2008 · 765 Inlägg

Bobbaa skrev:
jag köpte mina på Ebay, från Hongkong. kosta runt 200 tror jag om jag inte minns fel?

ditt såg ju riktigt bra ut! man blir ju ganska sugen på att göra de så själv.. men kan man avnända de som parkering iställter för lampan man har i lyktan?

Mvh Nicklas

Sponsor:
www.jonic-textil.se - Fuskmocca, fuskläder och massa andra tyger!
Projektråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69738
Jeep Cherokee XJ "Woody" (1985)
Bobbaa
30 november 2008 · 15 Inlägg

Ja jag har ju tagit bort parkeringslampan och använder slingorna som parkeringsljus istället.

740addon
30 november 2008 · 336 Inlägg

verkar nice:)

volvo 740:)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang