Nu har min bil blivit låst och det anser jag fel!!

VOLVO142TIC
18 maj 2005 · 240 Inlägg

det är då en volvo 142 med b230 et. och den har då blivit låst för att den inte anses tillräckligt fin!

Men jag anser dock att en sådan bil är mer intressant att se på än en ny bil med öppet filter och kanske ett chip men i övrigt är orginal!

Någon som håller med?

eller är jag helt fel ute?

ludde__mannen draminbil.nu
18 maj 2005 · 1 382 Inlägg

inte för att det hörde till topic men du har rätt kul spridning på dina röster!! sågott som bara 1:or och 5:or hehe finns det inget mellanting eller? (nu kan jag ju räkna med att ha en 1:a nästa gång jag loggar inte!)

Anders J
18 maj 2005 · 77 Inlägg

han har la nåra emellan lr?

Diesel power!
Volvo S70 TDI "R-design" (1998)
VOLVO142TIC
18 maj 2005 · 240 Inlägg

ja men vissa bilar tycker jag har vart helt perfekta medans andra inte fallit mig i smaken.. tycker förövrigt att för många på denna sida bryr sig alldeles för mycket om hur många stjärnor de har! kanske vore nått att ta bort röstningen?

Pi Just another freak in the freak kingdom
18 maj 2005 · 378 Inlägg

Tråkigt klompen... Det är ju mycker roligare att se ett projekt växa fram istället för en bil som är orginal..

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
chrizz Administratör
18 maj 2005 · 11 790 Inlägg

VOLVO142TIC skrev:
det är då en volvo 142 med b230 et. och den har då blivit låst för att den inte anses tillräckligt fin!

Men jag anser dock att en sådan bil är mer intressant att se på än en ny bil med öppet filter och kanske ett chip men i övrigt är orginal!

Någon som håller med?

eller är jag helt fel ute?

Har vi inte tagit det här över PM redan?

Garaget är inte till för att visa endast oljiga motordelar. Det är till för att visa bilen och resultat.

I vilket fall, jag svarade på ditt PM och du verkade vara nöjd med svaret. Men ändå så kommer det en sån här tråd och gnäll genom kommentarer till mina föräldrars 9-5 aero.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Pi Just another freak in the freak kingdom
18 maj 2005 · 378 Inlägg

Men hur blir det då för oss vanliga fattiglappar som kanske inte har råd att slänga ihop en bil på några veckor utan måste spara varje krona man kommer över för att kunna bygga? Då kan ju resultatet dröja..

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
chrizz Administratör
19 maj 2005 · 11 790 Inlägg

Pi skrev:
Men hur blir det då för oss vanliga fattiglappar som kanske inte har råd att slänga ihop en bil på några veckor utan måste spara varje krona man kommer över för att kunna bygga? Då kan ju resultatet dröja..

Det handlar inte om pengar, det handlar om vad majoriteten av besökarna vill se, och jag kan slå vad som att majoriteten här på garaget inte är intresserade av att se 12 bilder på en isärplockad motor från en volvo 142.

Börjar ärligt talat tröttna rätt hårt på allt gnäll och skit jag får ta emot för att jag försöker behålla nån form av ordning och reda här på sajten. Det går inte att tillfredställa alla.

Det är naturligtvis ok att ha åsikter, och jag kräver inte att ni håller med mig, men nu är det så här och ägaren till 142:an får finna sig i det. För min del är den här diskussionen nu avslutad.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
mrcelica
19 maj 2005 · 1 639 Inlägg

Tror inte någon här dömmer bilar efter vad de kostar... Håller med om att det inte är så kul att se massa bilder med motordelar och plåtrena karossarbeten o dyl. Men tittar gärna på gamla bilar som typ 142or och äldre VW o dyl i fint skick !

Senast redigerat av mrcelica (19 maj 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
carnageman Rallyförare
19 maj 2005 · 1 075 Inlägg

För dom som vill se smutsiga volvomotor-delar så kan jag varmt rekomendera nån bildemonterings-site eller kanske till och med ett riktigt besök på en bilskrot smile

Senast redigerat av carnageman (19 maj 2005)

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang