Call of duty 5 world at war: Vad tycker ni hiitills?

Martin 9-3 Fisketokig
22 november 2008 · 2 997 Inlägg

Spelade precis klart CoD5, måste säga att det blev bättre och bättre ju mer man kommer in i spelet.
Det har ju allt från smyga med sniper till rejäla slaktscener.

Trodde inte i början att den skulle överglänsa 4an men det gjorde den.

Fick dock en liten bugg i spelet när man skulle till och storma på slutet. Det slutade med att det kom många tyskar och allt vart en gröt och gick inte skjuta en enda. Alla sprang fram och stannade med vapnen efter sidan, inte ens försökte skjuta oss. big_smile

Bara att ladda som senaste checkpoint så fixade det sig.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Vett74
22 november 2008 · 437 Inlägg

Mjo riktigt bra är det men gillar fortfarande 4´an lite mer men det växer ju mer man spelar. smile
Kör på Pc och har då inte haft några buggar i grafiken dock måste man köpa ett nytt grafikkort,inge skoj å behöva dra ner för att det ska flyta bra sad

BMW 525 (1993)
Chevrolet Corvette "Stingray" (1974)
DasAuto
22 november 2008 · 2 751 Inlägg

Sådana spel skall ju spelar på Datorer,, Bilspel däremot på konsoler smile Mycker skönare att lire med mus....

Men man kunde väll köpa mus till xbox med eller?

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Palander Sir
8 december 2008 · 201 Inlägg

Blir så jävla förbannad..  Finns nån bugg i Xbox 36 versionen på en bana då folk kommit på att dom kan springa under banan och döda folk. Allså dom ser genom väggar och golv..  Går då inte att se dom eller döda dom..

Audi Power ..
Audi A4 T 370hk.+
Audi A4 1,8 T "Palle" (1996)
Ompa2000 ...!!!???
8 december 2008 · 257 Inlägg

Körde CoD 5 igår, och blev faktiskt positivt överraskad! Körde visserligen bara multiplayer, men det var redigt kul!

Inte lika kul som 4:an dock, men det är det inte mycket som är tongue

Abbee HobbyFotograf och Blivande Biolog
8 december 2008 · 310 Inlägg

Hur mkt kräver det?

Kan spela 4an hyffsat snyggt på mitt 7900gtx, men anar att jag måste ställa grafiken under "smärtgränsen" på 5an.

Catch the moment, soon It'll be over
expect1991
8 december 2008 · 1 814 Inlägg

Abbee skrev:
Hur mkt kräver det?

Kan spela 4an hyffsat snyggt på mitt 7900gtx, men anar att jag måste ställa grafiken under "smärtgränsen" på 5an.

eller så köper du ny grafikkort, för under 1000 lappen får du killer prestanda idag, speciellt om du är smart  nog att köpa begagnat smile

Skaune
13 december 2008 ·

Nån som vet om de ska fixa buggen som gör att man kan gå in under lilla huset på castle? (xbox360) sjukt irriterande med alla fuskare!!! Axor/aka Topplocket

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang