nymobil.se seriösa?

herrsiba Move Your Mind
6 juli 2008 · 164 Inlägg

Nån som har handlat mobil från nymobil.se?? Är de seriösa?

/Simon

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
zzzoder
6 juli 2008 · 358 Inlägg

Har inte handlat där..

men de ser ut som att sidan i fråga är en förmedlingssida. Du beställer via dom.. dom hämtar från tex tele2 och sedan skicka iväg till dig. Dom får i sin tur en provition för detta.

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!
ghost_boy83 CREW
7 juli 2008 · 2 594 Inlägg

handa inte där samma skit som meramobil dom körde med samma propaganda dom blev kickade som återförsäljare pga att dom var oseriösa mm vet flera som beställt men inte fått sinamobiler och då står dom där me abonemang utan telefon sen dom som fått och måste lämmna in den på lagning måste man skicka den via post och man kan få vänta flera månader  bättre att köpa via kundtjänst eller i butik då vet man va man får

TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
7 juli 2008 · 963 Inlägg

Köper från Katshing.se, har alltid haft snabba leveranser och ligger bland de lägsta i pris.

Ashra
7 juli 2008 · 346 Inlägg

håller med katshing.se är uber!

herrsiba Move Your Mind
7 juli 2008 · 164 Inlägg

Ashra skrev:
håller med katshing.se är uber!

Jag får känslan av att katshing är bättre och seriösare än nymobil.se. Det verkar lite skumt, hemsidan heter nymobil.se, men på besöksadressen är det ett helt annat företagsnamn.

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
skattmas
27 december 2008 · 6 Inlägg

Nymobil.se rekommenderas starkt. Deras priser slår alla andra företag. Nu senast köpte jag en SonyEricsson C905 därifrån. Deras pris skiljde sig hutlösa 3000 :- från Phonehouse. Jag köpte den för 349 x 12 månader, ring för 199 :- . Phonehouse ville ha 24 månaders bindningstid för samma telefon.

Både jag och mina polare brukar handla därifrån.

Mortalis VW-nörd?
27 december 2008 · 4 332 Inlägg

Alla är ett par tusen billigare än Phonehouse, så knappast en revolution...Kathing.se har ju en prisgaranti, eller iaf haft till väldigt nyligen, att de ska vara billigast på mobiler med abonnemang typ...de är seriösa iaf!

skattmas
29 december 2008 · 6 Inlägg

Katshing har jag inte hört talas om. Jämför man priser så är nymobil.se mkt billigare.

Jag håller med dig om att phonehouse är väldigt dyra. Vet inte vem som handlar därifrån big_smile

Ett ex.

Nymobil: Sony Ericsson W890i kostar 99 x 12, ring för allt kostar 0 :-

Katshing: Sony Ericsson W890i kostar 99 x 12, ring för allt kostar 1345 :-

God fortsättning!

Senast redigerat av skattmas (29 december 2008)

oleg Trätekniker
29 december 2008 · 387 Inlägg

www.pixmania.com är drygt 400 billigare på Nokia N95 än www.nymobil.se

Pixmaia är ett stort seriöstföretag som finns i hela europa.

Så det är inte så värst billigt där som jag ser det!

Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang