Bilstereo - hjälp!

rich86
22 maj 2005 · 185 Inlägg

Tja.

Ska köpa ny bilstereo o har lite krav. Har inte hittat någon hemsidan som säljer en sådan bilstereo med mina krav, hoppas jag kan få hjälp av er smile

Den ska klara av att:
spela mp3 på CD/RW skivor,
ev. så jag kan koppla in en mp3-spelare (linjeingång),
stort skakminne,
suveränt ljud  (equalizer),
ska kunna koppla till baslåda o hela det köret,
radio,
telefondämpning (sänker ljudet när det ringer i mobilen, har trådlöst headset)
Det är väl egentligen kraven jag har.. Rimligt pris kanske oxå bör nämnas, max 3000kr... Jag är inte kunnig inom detta området, utan hoppas få hjälp här. Utseendet är väl ganska viktigt oxå, men GIGA-Mp3 känns bara överflödigt o så.. Färgdisplay är välkommet smile Men absolut inte nödvändigt.

mrBira
22 maj 2005 · 209 Inlägg

Slå en pling till Carsound.se eller Powershop.se så hjälper dom dig. Dom har bra priser också..

kezzk
23 maj 2005 · 46 Inlägg

motorgaraget.se dom har ganska billiga grejer! men jag vet inte om det är nå å ha!....

loudness
23 maj 2005 · 4 554 Inlägg

rich86 skrev:
Tja.

Ska köpa ny bilstereo o har lite krav. Har inte hittat någon hemsidan som säljer en sådan bilstereo med mina krav, hoppas jag kan få hjälp av er smile

Den ska klara av att:
spela mp3 på CD/RW skivor,
ev. så jag kan koppla in en mp3-spelare (linjeingång),
stort skakminne,
suveränt ljud  (equalizer),
ska kunna koppla till baslåda o hela det köret,
radio,
telefondämpning (sänker ljudet när det ringer i mobilen, har trådlöst headset)
Det är väl egentligen kraven jag har.. Rimligt pris kanske oxå bör nämnas, max 3000kr... Jag är inte kunnig inom detta området, utan hoppas få hjälp här. Utseendet är väl ganska viktigt oxå, men GIGA-Mp3 känns bara överflödigt o så.. Färgdisplay är välkommet smile Men absolut inte nödvändigt.

det är inga problem.. finns en panasonic som är gött glassig för2900 har har allt de du vill ha.. dock bara 2.5 volt på lågniivån.. lägger du till 600(3500:-) får du med 5v på utgångarna.. kolla upp de dom är himla fräsha!!

TT-Avant
23 maj 2005 · 6 851 Inlägg
Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang