Vilka fälgar ska jag välja till volvo s60:in?

-Akerfeldt-
9 januari 2009 · 2 638 Inlägg

Blomsterberg skrev:

Aker_s40 skrev:
Personligen skulle jag nog inte alls välja någon av dessa om jag hade haft en s60.
Men alla tycker olika och av de 3st du visade i första inlägget tycker jag nog ändå att nr3 kommer att passa bäst. Kör på dem. Vilken storlek hade du tänkt dig?

det jag tänker köpa är 19" 235/35
har du andra förslag på fälgar till bilen? är öppen för förslag hehe

Har inga direkta förslag, men jag tycker att du borde köra på fälgar utan inlägg av svart iallafall.
Dimensionen tycker jag verkar bra, trevligt med 19" smile

Blomsterberg plattsättare!
9 januari 2009 · 804 Inlägg

Aker_s40 skrev:

Blomsterberg skrev:

Aker_s40 skrev:
Personligen skulle jag nog inte alls välja någon av dessa om jag hade haft en s60.
Men alla tycker olika och av de 3st du visade i första inlägget tycker jag nog ändå att nr3 kommer att passa bäst. Kör på dem. Vilken storlek hade du tänkt dig?

det jag tänker köpa är 19" 235/35
har du andra förslag på fälgar till bilen? är öppen för förslag hehe

Har inga direkta förslag, men jag tycker att du borde köra på fälgar utan inlägg av svart iallafall.
Dimensionen tycker jag verkar bra, trevligt med 19" smile

jo det är en stor smaksak det där det är nog 50/50 av vad alla tycker om svarta bilar med svarta fälgar hehe.. ja helt klart kommer bli en helt annan bil, rätt stor skillnad på utseende smile

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se
-Akerfeldt-
9 januari 2009 · 2 638 Inlägg

Blomsterberg skrev:

Aker_s40 skrev:

Blomsterberg skrev:

det jag tänker köpa är 19" 235/35
har du andra förslag på fälgar till bilen? är öppen för förslag hehe

Har inga direkta förslag, men jag tycker att du borde köra på fälgar utan inlägg av svart iallafall.
Dimensionen tycker jag verkar bra, trevligt med 19" smile

jo det är en stor smaksak det där det är nog 50/50 av vad alla tycker om svarta bilar med svarta fälgar hehe.. ja helt klart kommer bli en helt annan bil, rätt stor skillnad på utseende smile

Det är väl sant, har du bestämt dig för svarta eller? Tänkte om man ska försöka ge lite andra förslag?

ErnadG
9 januari 2009 · 212 Inlägg

volvo R fälgar eller bbs challenge el volvos nebula fast 19tums, kvittar vilka av dessa alla passar klockrent

Blomsterberg plattsättare!
9 januari 2009 · 804 Inlägg

Aker_s40 skrev:

Blomsterberg skrev:

Aker_s40 skrev:

Har inga direkta förslag, men jag tycker att du borde köra på fälgar utan inlägg av svart iallafall.
Dimensionen tycker jag verkar bra, trevligt med 19" smile

jo det är en stor smaksak det där det är nog 50/50 av vad alla tycker om svarta bilar med svarta fälgar hehe.. ja helt klart kommer bli en helt annan bil, rätt stor skillnad på utseende smile

Det är väl sant, har du bestämt dig för svarta eller? Tänkte om man ska försöka ge lite andra förslag?

nej det är ju inte bestämt men jag tycker det är snyggt, så jag är öppen för förslag smile

skulle vara jätte trevligt om någon duktig i photoshop kunde testa fälgarna på min bil åt mig? smile

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang