Så har farbror blå snott mörkortet!

Caffe
6 juni 2006 · 1 436 Inlägg

Svenss0n skrev:

Caffe skrev:
Körde du bil eller mc?

Varför frågar jag? Jo därför att om jag krockar med en bil som kommer körandes i alldeles för hög hastighet så blir det en jävla smäll men smäller man med en MC så må han bli mos men har man familjebilen så fastnar han i fronten.

fastnar i fronten? HAHA är du seriös?. . om en motorcykel kommer i nån hastighet över 200 å frontar med en bil så kan jag bara säga en sak..  DEN KLYVER BILEN. .

Nej jag är inte seriös, inte helt iaf. Men faktum kvarstår att det är bra mycket mindre krockkraft i en MC än i en bil. Hur sedan du ska klyva en 2,5 ton tung Range Rover med en sportmc får jag inte ihop.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
MrTurbo Better than God \o/
6 juni 2006 · 1 883 Inlägg

Köra utan körkort? Tja va f*när man så dum så får man ju bara hoppas att snuten tar dig igen, helst flera gånger om. Så får du aldrig nått körkort mer och massa nice böter att betala... Lycka till!

Edit > Själv vart av med kortet för fortkörning för många årsedan, bara att bita i det sura äpplet och ge f*n i att köra. Gilla läget, man vänjer sig fort....

Senast redigerat av MrTurbo (6 juni 2006)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
onej84
6 juni 2006 · 1 854 Inlägg

Maizer skrev:
Det var en gång... hahah vilken jävla lögn vilken 70 väg i sverige går det att hålla 285km/h? Snälla du hade ju kunnat komma med en bättre historia än det där.

Många, tex västerleden i Eskilstuna, och med Mc så är det inga problem

Men 285 på 70 väg är garanterat fängelse..

Fredrik.Gustavsson
6 juni 2006 · 2 123 Inlägg

Du kan få köra hur mycke du vill för mig men jag hoppas verkligen att du blir stoppad igen och då får du känna på både det ena och det andra.
Skyll dig själv och sitt inte och skryt här inne för det är en lögn med din hastighet.

Drönirettab
6 juni 2006 · 21 761 Inlägg

Founder skrev:

MarcusL skrev:
Tycker det luktar lögn..

Håller med, vilka 70 vägar i sverige har så bra kvalite att man kan komma upp i sådana hastigheter...

Inte de vägar som finns där jag bor iaf.

Maizer
6 juni 2006 ·

Drönirettab skrev:

Founder skrev:

MarcusL skrev:
Tycker det luktar lögn..

Håller med, vilka 70 vägar i sverige har så bra kvalite att man kan komma upp i sådana hastigheter...

Inte de vägar som finns där jag bor iaf.

Inte här heller, killen snackar skit.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang