Håll avståndet skylt...

Epitaph
10 januari 2009 · 835 Inlägg

Jag brukar duscha bilen bakom med spolarvätska om de ligger för nära. Funkar kalas.

soyd
10 januari 2009 · 1 853 Inlägg

Epitaph skrev:
Jag brukar duscha bilen bakom med spolarvätska om de ligger för nära. Funkar kalas.

hehe har du riktat munstycket på bak rutan mot bakom varande smile ?

Epitaph
10 januari 2009 · 835 Inlägg

soyd skrev:

Epitaph skrev:
Jag brukar duscha bilen bakom med spolarvätska om de ligger för nära. Funkar kalas.

hehe har du riktat munstycket på bak rutan mot bakom varande smile ?

Hehe nej det går endå smile Men det var ingen dum ide wink

theswed
10 januari 2009 · 133 Inlägg

Man skulle installera ett munstycke bak på bilen som var riktat bakåt munstycket är kopplat till en speciell behållare där man kan ha vatten med typ karamell färg i kanske blått eller nått    garanterat att den bakom varande reagerar

obs vatten lösligt måste färgen vara    big_smile

theswed
24 januari 2009 · 133 Inlägg

http://i162.photobucket.com/albums/t253/theswed_2007/20090124048.jpg    kolla in bilden tror ni det funkar om inte är det en ganska skoj skylt tongue

Senast redigerat av theswed (24 januari 2009)

Karl-Bertil
24 januari 2009 · 518 Inlägg

annars är det bara att sakta in så folk får köra om.

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.
theswed
24 januari 2009 · 133 Inlägg

varför ska jag sakta in när jag håller hastigheten  och någon kommer bakom och ligger typ 2 meter bakom i häcken på en      då får den som då har så bråttom gasa på och köra om helt enkelt i stället för att ligga i häcken på en och smäller det i stället och blir en olycka det vore ju dumt va eller hur ... smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang