Sportavgas och luftfilter till 206 rc

Jespur
25 januari 2009 · 63 Inlägg

Tjenixen!

Tänkte höra med er här på forumet vilket system ni rekommenderar, jag har sökt men hittar inte någon vidare info. Vilka tillverkare är bra på marknaden? Jag är inte ute efter supermycket ljud, bara lite skönare än original, den låter ju knappt nånting på låga varv =/ Samt att det vore säkert inte dumt att byta till ett rostfritt system i samma veva. Tänkte byta insatsfiltret i samma veva, det gör väl inte spec mycket, men säkert någe. Någon som har några tips?

drazen_gti
26 januari 2009 · 807 Inlägg

http://www.ferrita.com/butik_kopia.php

kolla där, annars så finns det en jäkla massa märken att välja på... men googla, kommer upp massor:)

I'd rather die like a man, than live like a coward
-Ncs-
26 januari 2009 · 321 Inlägg

Jespur skrev:
Tjenixen!

Tänkte höra med er här på forumet vilket system ni rekommenderar, jag har sökt men hittar inte någon vidare info. Vilka tillverkare är bra på marknaden? Jag är inte ute efter supermycket ljud, bara lite skönare än original, den låter ju knappt nånting på låga varv =/ Samt att det vore säkert inte dumt att byta till ett rostfritt system i samma veva. Tänkte byta insatsfiltret i samma veva, det gör väl inte spec mycket, men säkert någe. Någon som har några tips?

Att den inte låter på låga varv ska du nog vara glad för, skulle bli knäpp om det lät för mkt vid "stillastående" smile

men som tidigare sa, ferrita bygger ju direkt på bilen efter dina önskemål, smakar det så kostar det smile

Tough ain´t...ENOUGH!
Eiiiiik
26 januari 2009 · 337 Inlägg

Om jag inte minns helt fel så tror jag att http://www.streetpower.se/ har lite lull lull till dessa bilar smile

Eiiiiik
26 januari 2009 · 337 Inlägg

Skulle också vilja rekomendera någon form av Cold Air filter till den bilen. Gör lite effekt, men framför allt ett riktigt gott ljud smile
Mvh

drazen_gti
26 januari 2009 · 807 Inlägg

det finns också hos ferrita:) kan vara läge o ta allting från samma företag. Visst kostar det lite mer men det kan vara värt det...

I'd rather die like a man, than live like a coward
Jespur
26 januari 2009 · 63 Inlägg

Att den inte låter på låga varv ska du nog vara glad för, skulle bli knäpp om det lät för mkt vid "stillastående" smile

men som tidigare sa, ferrita bygger ju direkt på bilen efter dina önskemål, smakar det så kostar det smile

Alltså jag vill inte ha en vrålande bil men lite mer murr skulle va gött, ska slå en pling till ferrita o se va de säger smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang