myggor va är dom bra för?

johnnyboi
13 juni 2006 · 44 Inlägg

fy fan va dom är hemska, ler varje gång man ser hur dom smattras mot rutan

Slovenian
13 juni 2006 · 482 Inlägg

dusty skrev:
är det inte jordens mest hatade djur? först så åker jag på en skogsväg nästan varje dag och bilen ser ut som en aa flugsmälla fast med myggor å annat meck sen har man redan lyckats få sig 100 myggbett. blir man inte galen på dessa äckliga små insekter?

Skönt att du tar upp det! big_smile
Frågat mig just den frågan så många gånger så jag tappat räkningen.
Speciellt när man är på semester, så vaknar man upp dagen efter med 100 myggbett... inget trevligt -.-

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Drönirettab
13 juni 2006 · 21 761 Inlägg

Men knotten är nästan värre, fördelen med dem är att de inte brukar bitas inomhus.

rancho
13 juni 2006 · 33 Inlägg

Sommaren är helt underbar!
Myggen är så otroligt jobbiga, speciellt då jag är allergisk mot myggbett...Mina svullnar upp och blir flera gånger så stora.
Har ett myggbett typ vid ögat, så ögonlocket är rätt svullet varje morgon, tills bettet försvinner.

Istället för att vifta så mycket köp ett sånt där el racket lr vad det är för något, å smäll till dom med. smile

Stoltz Gör det på alla fyra
13 juni 2006 · 130 Inlägg

Mygg och pollen.....en kvart efter man tvättat bilen så är den täckt av pollen....sen kör man en sväng kommer tillbaka så är den täckt av mygg....jävla skit

Audi S4 2,7 BiTurbo "Evil Monkey" (1998)
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
13 juni 2006 · 545 Inlägg

dusty skrev:

Foffis skrev:
va ute o fiskade igår (ska ut ikväll igen) och de kommer svärmar av asen big_smile bara o börja vifta med ciggaretter och händer big_smile

vifta + cigaretter brukar sällan vara min grej smile bränner mig alltid

hahahaha:)

Två ord räcker, SAAB knäcker
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
13 juni 2006 · 545 Inlägg

rancho skrev:
Sommaren är helt underbar!
Myggen är så otroligt jobbiga, speciellt då jag är allergisk mot myggbett...Mina svullnar upp och blir flera gånger så stora.
Har ett myggbett typ vid ögat, så ögonlocket är rätt svullet varje morgon, tills bettet försvinner.

Istället för att vifta så mycket köp ett sånt där el racket lr vad det är för något, å smäll till dom med. smile

hhehe de låter så kul när de åker in i de där racken o får en stöt smile tihi

Två ord räcker, SAAB knäcker
Dockan
14 juni 2006 · 733 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
brukar ha me mig pipan och bäckolja när jag är ute å fiskar funkar bra som fan på mygg och knott, et bra tips om man vill döda mygglarver är att hälla lite diskmetel i pölen dom simmar i ganska kul faktiskt eftersom ytspänningen försvinner så får även som där kusarna som springer på vatten problem och sjunker he he h eh ehe h eh  he he

EVIIL!!! i like it ;D

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
Dockan
14 juni 2006 · 733 Inlägg

volvo_240_tic skrev:

TOO_BÉÉ skrev:
är det någon som är med på att fånga alla mygg och släppa ut dom igen på vintern så blir allt bra med sommarn:p

nej nej allt blir inte bra, inte i finland
Först kommer flugorna,sen myggen, sen svensken,sen bromsen,sen försvinner bromsen, så försvinner svensken,sen myggen, sen fluggorna å då e vinter....

lider me dej tongue

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang