Styling på GOLF MK4 R32

redlinish
25 februari 2009 · 64 Inlägg

Behöver rådfråga lite innan jag inleder mitt lilla projekt, så behöver helt enkelt synpunkter, tackar i förhand!

Framljus: Står inför beslutet om jag ska välja Angel eyes eller Devil eyes, lyckas inte riktigt hitta nån bra bild med en MK4 samt Devil Eyes...

Dimljus: Funderar på att installera dimljus i fronten men är det värt mödan?

Bakljus: Letar efter ett par schyssta LED-ljus i stil med http://i238.photobucket.com/albums/ff15 … 1235577840

Sidospeglar: Ska ha ett par M3 sidospeglar kromade, frågan är: Med eller utan LED (Blinkers)?

Slutrör: Då mina slutrör inte är i sin bästa glans tänkte jag köpa ett par nya. Är inne på krom men är det någon större skillnad gentemot rostfritt stål när det gäller "glansen" så att säga?

Hoppas folket är pigga och bjuda på mycket synpunkter/diskussion big_smile

drazen_gti
25 februari 2009 · 807 Inlägg

DON´T DO IT!!! Köp hellre en vanlig golf 4 o styla(förstör) den, kromade M3 speglar är så ute. En r32 är redan lite av en kultbil, att du ens kan tänka tanken att lägga m3 speglar på den....

I'd rather die like a man, than live like a coward
_Norrland_ Bilvårdstekniker
25 februari 2009 · 766 Inlägg

Då en mk4 r32 är så snygg och stilren original så tycker jag att du ska undvika att montera m3 speglar då jag tycker att det ger bilen ett "billigare" utseende på något sätt.

Sen så tycker jag utan tvekan att angel eyes skulle bli snyggare smile

Sen på med någon solfilm runt om och några sjyssta fälgar så
har du den perfekta bilen smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
redlinish
25 februari 2009 · 64 Inlägg

okaj m3 speglarna kan ja tänka mig att skippa däremot vill ja väldigt gärna ha kromade sidospeglar dock! yikes

drazen_gti
25 februari 2009 · 807 Inlägg

finns det inte kromade kåpor till dom speglarna? O absolut solfilm och fetare fälgar så har du klockren bil

I'd rather die like a man, than live like a coward
dieselknackare Kungen i Lerbäckshult
25 februari 2009 · 718 Inlägg

redlinish skrev:
okaj m3 speglarna kan ja tänka mig att skippa däremot vill ja väldigt gärna ha kromade sidospeglar dock! yikes

Finns väl kromade kåpor att köpa till originalspeglarna!

redlinish
25 februari 2009 · 64 Inlägg

jasså? yikes visste jag inte tror du att du möjligtvis har länk? då slipper jag M3 speglarna! big_smile

drazen_gti
25 februari 2009 · 807 Inlägg

www.google.se är din bästa vänbig_smile

I'd rather die like a man, than live like a coward
redlinish
25 februari 2009 · 64 Inlägg

hm lyckas inte riktigt hitta någon seriös sida tongue någon som är en bättre googlare? smile

Tom Darth Vader
25 februari 2009 · 1 644 Inlägg
Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
redlinish
25 februari 2009 · 64 Inlägg

tackar så mkt :d ingen som vet nått om ett par schyssta LED bakljus som de på bilden?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang