Köpråd: Rieger kjolpaket till 190e

merca_
19 juni 2006 · 326 Inlägg

ska jag beställa kjolpaketet? det är ett paket av merket rieger? hur är passformen? har ju hört lite dåliga saker om rieger! det är till en 190e!

Senast redigerat av chrizz (19 juni 2006)

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!
hansson_1985
19 juni 2006 · 106 Inlägg

merca_ skrev:
ska jag beställa kjolpaketet? det är ett paket av merket rieger? hur är passformen? har ju hört lite dåliga saker om rieger! det är till en 190e!

ja de är bara att köpa. billigt och bra för att vara så biligt.. kräver vis spakling men de hör ju till när man ska bygga om bilen.

Zerpa
19 juni 2006 · 79 Inlägg

Har nyss monterat en Rieger Front till min bil.

Bra passform!!! Säger jag bara.

Audi A4 avant 1,8ts "Zerpa" (2004)
exlt car
20 juni 2006 · 60 Inlägg

de inte årets nyaste bilar..kanske krock skadade eller så? och sen finns rieger kopior i drös....orginal rieger och bra skick på bil borde bara va att trycka dit

no fat chicks !!!
merca_
20 juni 2006 · 326 Inlägg

okej det lät bra! man har ju läst ett å annat! jag är iaf berädd att få jobba lite för att få dit det! vet inte ens om det passar rakt av! men det märks!
så nu ska jag ringa å beställa det imon!

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!
exlt car
20 juni 2006 · 60 Inlägg

personligen så måste jag erkänna att dessa 190or blir feta med rieger...jobba dit det och visa upp en bild sen

no fat chicks !!!
LillNaisarn
20 juni 2006 ·

vad jag också hört har det varit lite jobb, ska nog mest troligt nästa månad beställa rieger kjolpaket till min benz...

merca_
21 juni 2006 · 326 Inlägg

LillNaisarn skrev:
vad jag också hört har det varit lite jobb, ska nog mest troligt nästa månad beställa rieger kjolpaket till min benz...

okej vart ska du beställa ifrån då? blir det mercedeshpen.se? jag bestälde därifrån idag! baketet ska komma om 2 veckor!

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!
LillNaisarn
21 juni 2006 ·

merca_ skrev:

LillNaisarn skrev:
vad jag också hört har det varit lite jobb, ska nog mest troligt nästa månad beställa rieger kjolpaket till min benz...

okej vart ska du beställa ifrån då? blir det mercedeshpen.se? jag bestälde därifrån idag! baketet ska komma om 2 veckor!

dom har tyvärr inte dära till w124:a , men får prata med Chriss ( han som äger Mercedes shoppen och höra om han kan fixa smile annars blir det stylingkompaniet.se ,

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang