Asfaltslagning som ljudisolering kan funka? isf 7kg 80kr!

sir_daniel www.kudoz.se
31 mars 2009 · 3 802 Inlägg

vad man gör när man jobbar med både fog och asfaltslagning är att värma på det på plats med gasol för att det ska bli mer mjukt/flytande, vet inte hur du gör men jag vill inte elda i bilen smile

Barra91 Svets inriktad
31 mars 2009 · 158 Inlägg

sir_daniel skrev:
vad man gör när man jobbar med både fog och asfaltslagning är att värma på det på plats med gasol för att det ska bli mer mjukt/flytande, vet inte hur du gör men jag vill inte elda i bilen smile

Jo det gör man med vanlig asfalt men det här var inte det som det står i början wink men ska inte använda det heeh de får ligga i garaget tills man behöver fixa uppfarten smile

Opel Corsa Swing "Blueberry Rallye" (1990)
Barra91 Svets inriktad
31 mars 2009 · 158 Inlägg

camaro67 skrev:
Du kan köpa gumma på biltema. Det är tätskickt till badrum. Det har jag läst förut här på forumet att man använder

Aa den har jag oxå läst det skulle man kunna använda men vill forska lite för skoj skull det är trotsallt en 740 som alla säger och det är så sant så big_smile

Opel Corsa Swing "Blueberry Rallye" (1990)
BaNaN85
31 mars 2009 · 93 Inlägg

http://www.biltema.se/Archive/Documents … 36-826.pdf

Kanske funkar, men verkar ta väldigt långt tid att torka. Men har man bilen i ett garage över sommaren med ett värme element på över natten så är det nog ingen fara.
Kul med dessa "hemma fix" grejjer smile

Barra91 Svets inriktad
1 april 2009 · 158 Inlägg

BaNaN85 skrev:
http://www.biltema.se/Archive/Documents/Technical_docs/all/36/36-826.pdf

Kanske funkar, men verkar ta väldigt långt tid att torka. Men har man bilen i ett garage över sommaren med ett värme element på över natten så är det nog ingen fara.
Kul med dessa "hemma fix" grejjer smile

Det funkar nog det var det vi kallar gumma så det funkar ju särkert för det togs upp i en annan tråd smile sen har ju även biltema butylmattor oxå har jag hittat idag smile så man kanske kombinerar dom där två tror jag att jag ska göra wink aa det är det speciellt när man har en bil o prova lite i dessutom big_smile

Opel Corsa Swing "Blueberry Rallye" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang