Mätare i 200sx s13!? behöverhjälp...

j0hannes
14 april 2009 · 37 Inlägg

Tja! någon som har bild elr tips på ett snyggt sätt att montera in 4 mätare i bilen, ladd tryck, oljetemp, oljetryck och avgastemp. vet inte riktigt vart ja ska sätta dom för att få det så snyggt som möjligt, behöver lite idéer=)

MVH Johannes

guwib
14 april 2009 · 624 Inlägg

2st i A- stolpen i modellanpassad hållare, 2st i det lilla facket under radion..

eller alla 4 i radiofacket,finns hållare som är gjorda för det...tråkigt utan musik dock.

who´s the man?
professor_nord
14 april 2009 · 178 Inlägg

finns en modell anpassad hållare som man sätter vid ratten men den tar bara två stycken
sök på ezpods nissan bör du få träffar på google lycka till

Senast redigerat av professor_nord (14 april 2009)

four rings to rule them all
j0hannes
15 april 2009 · 37 Inlägg

Okej tackar tackar!

jag hittade en sida en gång som hade modellanpassade hållare för 3 mätare i A-stolpe till s13 men dumt nog beställde jag inte då utan tänkte jag gör de senare men nu har jag inte kvar den sidan tongue :S

men oljetryck oljetemp o laddtryck är 52mm vardera och avgastempen är 60mm så vet inte vad jag ska göra av den, är sugen på att ha dom andra 3 i A-stolpen men vet inte, man vill ju ha sterion kvar smile

PeJay
15 april 2009 · 9 Inlägg

Säg gärna till om du hittar var du sett den modellanpassade a stolpe hållaren wink
Tror det kan bli snyggt med tre mätare i a-stolpen å sen sätter du avgastempen på instrumentbrädan nere i vänster hörn, så har du alla på rad roll

Honda Prelude 93' Sommarglidare :cool:
Toyota Celica Supra 85' Vintersladdare :lol:
Skyline R34 F&F 1:10 RC-Driftare :D
j0hannes
18 april 2009 · 37 Inlägg

PeJay skrev:
Säg gärna till om du hittar var du sett den modellanpassade a stolpe hållaren wink
Tror det kan bli snyggt med tre mätare i a-stolpen å sen sätter du avgastempen på instrumentbrädan nere i vänster hörn, så har du alla på rad roll

Ja absolut jag hör av mej isf.!
ja funderar på om man köper en A-stolpe från blocket sen spacklar man själv, så 3 elr kanske alla 4 får plats. men ja vet inte är nog mycket jobb med det, men men smile får se var de slutar någon stans smile men är de fler som har tips elr bilder på era byggen så skriv/visa gärna!

Wanegardh Asgammal medlem.
18 april 2009 · 2 246 Inlägg

Sätt tre stycken i fläktublåset i mitten.Det har jag på min.

Här har du lite ideér:
http://www.apexperformance.co.uk/catalo … 82f9ed1e65

Melina525
18 april 2009 · 36 Inlägg

Jstorm här på g.org har bra bilder invändigt på sin s13. Kolla in den...

I started out with nothing, and I still have most of it left!
Seat Ibiza 1.9 tdi SXE "Den gule fan" (1999)
sir_daniel www.kudoz.se
19 april 2009 · 3 802 Inlägg

ta en titt på jens bygge så kanske du får några ideer http://www.garaget.org/?car=57065

hans inredningen är dessutom tillsalu.

Frippe08 Galen
19 april 2009 · 849 Inlägg
Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202
BMW 328IM individual "kurwa" (1996)
j0hannes
19 april 2009 · 37 Inlägg

tackar tackar! smile suveränt men lite ideer smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang