INFÖR: Söderort Träff Tyresö 24/4 kl: 19.00

OverBoosted AUTOBAHNRASER
23 april 2009 · 3 804 Inlägg

Kommer de någon med kamera/filmkamera?


Bmw osv..
OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 april 2009 · 3 804 Inlägg

Ser bra ut! underbart väder! smile


Bmw osv..
The_Juggo
24 april 2009 · 111 Inlägg

jag tar med mig kamera och kommer fotta lite.

Dock ingen expert men det blir trevliga bilder smile

Michis87
25 april 2009 · 39 Inlägg

Jag missade större delen av kvällen, och kom strax innan olyckan var framme. Någon som vet hur det gick med killen som körde av?

Alla kommer någon gång dö, så varför inte göra det i 300km/h?
Volkswagen Lupo 1,4 "Josefin" (1999)
r3zz1 mulle mek
25 april 2009 · 679 Inlägg

Michis87 skrev:
Jag missade större delen av kvällen, och kom strax innan olyckan var framme. Någon som vet hur det gick med killen som körde av?

det va en bmw va ? voltade hmm ajajaj

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
PAIN
25 april 2009 · 2 103 Inlägg

jag bor 700 meter från träffen men pallade inte åka ner tongue  men liiiiivat va det ...hördes ända hem jö haha. big_smile

evilaudio
25 april 2009 · 16 195 Inlägg

PAIN skrev:
jag bor 700 meter från träffen men pallade inte åka ner tongue  men liiiiivat va det ...hördes ända hem jö haha. big_smile

fast du e ju lat de visste vi sen innan...tonguetongue

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Danjul
25 april 2009 · 107 Inlägg

Vilken jävla smäll... undra om han överlevde hmm
Tråkigt o sänka en ny fräsch subaru för 200lök också.
tråkigt tråkigt.

Mitsubishi Evo V "Irja" (1998)
Toker1
25 april 2009 · 50 Inlägg

subarun gick det bra med vad jag kunde se, lite lätta plåtskador o en trasig fälg att döma, bmw vart det skrot av och kommer hamna på skroten på engång för att sen pressas, enligt en på zatzy så gick det bra med "bra" med killen som satt i, men jag tycker vi inte kör med nå spekulationer osv om hur det har gått till, utan visar hänsyn till dem inblandade och respekt för dem.

BMW E39 528 (1996)
PAIN
25 april 2009 · 2 103 Inlägg

evilaudio skrev:

PAIN skrev:
jag bor 700 meter från träffen men pallade inte åka ner tongue  men liiiiivat va det ...hördes ända hem jö haha. big_smile

fast du e ju lat de visste vi sen innan...tonguetongue

haha å stolt som fan tonguetongue

nä men oftast kommer farbror blå ditt efter ett tag när alla gamla tanter å gubbar ringer till Nacka polisen för dom kör sånt där *streetrajs*  å sen e det roliga slut.....samma visa oftast tongue

å efter dagens händelse lär dom få upp ögonen på tyresö rakan igen tyvärr sad men visst va det trist det som hände...det önskar man dock ingen.

...va ju därför folk höll sig bort från den så det skulle kunna köras träffar mm igen .....förra sommaren va det varje onsdag poliser från älta vägen till tyresö allt från mc ,klädda till civil bilar å stoppade det mesta å låste vägarna för bilar mm.....dom lär snart va tillbaks igen tyvärr.

förra sommaren planerade tyresö kommun att göra en rondell på tyresö rakan pga av *buset* host haha...men av vaktade med detta...men risken e stor att dom gör det denna sommar har jag hörtå i samma veva göra en ny infart till Tyresö centrum.......de vore dynga för då kan man ju inte vara gasglad varje morgon till jobbet tonguetongue

zortep
25 april 2009 · 911 Inlägg

PAIN skrev:

evilaudio skrev:

PAIN skrev:
jag bor 700 meter från träffen men pallade inte åka ner tongue  men liiiiivat va det ...hördes ända hem jö haha. big_smile

fast du e ju lat de visste vi sen innan...tonguetongue

haha å stolt som fan tonguetongue

nä men oftast kommer farbror blå ditt efter ett tag när alla gamla tanter å gubbar ringer till Nacka polisen för dom kör sånt där *streetrajs*  å sen e det roliga slut.....samma visa oftast tongue

å efter dagens händelse lär dom få upp ögonen på tyresö rakan igen tyvärr sad men visst va det trist det som hände...det önskar man dock ingen.

...va ju därför folk höll sig bort från den så det skulle kunna köras träffar mm igen .....förra sommaren va det varje onsdag poliser från älta vägen till tyresö allt från mc ,klädda till civil bilar å stoppade det mesta å låste vägarna för bilar mm.....dom lär snart va tillbaks igen tyvärr.

förra sommaren planerade tyresö kommun att göra en rondell på tyresö rakan pga av *buset* host haha...men av vaktade med detta...men risken e stor att dom gör det denna sommar har jag hörtå i samma veva göra en ny infart till Tyresö centrum.......de vore dynga för då kan man ju inte vara gasglad varje morgon till jobbet tonguetongue

tror knappast det hjälper,  skillnaden kmr vara att arrangerade race kommer stoppa upp hela motorvägen för bilar som skall köra, fast då har man ju de andra bakom sig som hänger på tutan !

pic up the phone, wazzzaaa
Gorbys
25 april 2009 · 30 Inlägg

Såg va som hände va några bil längder efter .. kan faktist inte säga hur det gick med killen va framme och hjälpte han ..... han klagga på smärtor runt nacke och rygg .. sen när ambulansen kom så hamna han i chocktilllstond va vi såg hadde han ett " jack " i huvudet så han kommer nog ligga ett tag på sjukhuset .....

Krya på dig .....


Ni andra tat lungt ikäll vid kungens kurva om ni ska ditt Vill inte se en repris


cu Tonight !

taylor Fibertekniker
4 maj 2009 · 74 Inlägg

Har missat båda träffarna nu, nästa lär jag komma på, frågan är vilken bil man ska ta! Volvon och dema lite billjud eller bubblan och bara vara cool!? big_smile

DD - True to the source
Patrick Taylor - Team DD Sverige
Ambassadör: Digital Designs Sverige och AudioControl
Volvo V50 D2 "Momentum" (2011)
Volvo XC70 D5 "Summum" (2007)
PAIN
4 maj 2009 · 2 103 Inlägg

taylor skrev:
Har missat båda träffarna nu, nästa lär jag komma på, frågan är vilken bil man ska ta! Volvon och dema lite billjud eller bubblan och bara vara cool!? big_smile

tror du kommer fortare dit med volvon tongue

WeDo
4 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Skapa en Eftersnack-tråd om ni vill disskutera vidare om träffen.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang